Forumtransport Assen - zuid Limburg

Gestart door )()()sT, 02-10-2014 10:50:12

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Hengeveld op 08-10-2014 23:11:45
Prima
Kun jij ook iets met het interieur van Joost in de richting van Velp/Hoenderloo?

Ligt eraan. Ik heb op de terugweg iets van een bankje bij me, weet niet of 't past. Definieer "interieur".

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Hengeveld

Twee stoelen, bankje van een S70 (=klein dus) en 4 deurpanelen.

FGG

Citaat van: Hengeveld op 08-10-2014 23:43:54
Twee stoelen, bankje van een S70 (=klein dus) en 4 deurpanelen.

Ik vrees dat dat er dan niet meer bij in kan. :(

)()()sT

Citaat van: marrrcel op 08-10-2014 23:01:41
Als Joost zijn rolhoes bij mij ophaalt kan hij het interieur hier achterlaten, zodat jij het kan ophalen.

Nee, daar moeten we idd. wat anders voor ritselen. Ik ben -afhankelijk van afspraken voor werk-  wel regelmatiger in noord Limbo, eventueel kan ik dan erna wel eens doorrijden richting Nijmegen, maar dat weet ik voor de komende weken nog niet.

BBS

Voor half November moet mijn wagen toch naar Dirk voor een AaPeeKaa en wat andere klussen. De pest is alleen dat ik het interieur hier (thuis) niet meer houden kan omdat de wagen in onze garage (moet) staan.  :-\
We hebben een liefhebber in Hoogeveen die het leuk vind om auto's in de fik te steken ::) :eusa_wall: Afgelopen week al 5 wagens in het centrum waar wij ook wonen en al enkele tientallen dit jaar....
Maar als het interieur ergens kan liggen, wil ik het wel meenemen naar Nijmegen toe.....
Volvoloos....

FGG

Joost, moet ik de rolhoes nu wel of niet meenemen?