BlackPearl stelt zich voor....

Gestart door BlackPearl, 14-10-2014 15:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BlackPearl

#45
Deze week weer wat aan de 964 gedaan  :angel: Het was tijd om hem te reconditioneren... :eusa_dance: lekker wassen,watergolven,kleien en masseren  ;D Eerst de vieze  :evil: plaatjes...

De kofferbakgoot...



Bij het achterlicht...



Het benzineklepje...



De raamrubbers stonden rondom vol met algen... :-X



Eerst alle algen e.d. in de week gezet, afgespoten met hogedruk en toen lekker in de rolover...hij stond te zingen in de douche.. ;D





Natuurlijk ook onder de motorkap de boel onderhanden genomen..



De lak gekleid en 2x gepolijst 1x grof en 1x antiswirl en afgewerkt met een goed wax...







Ook een nieuw linkerknipperlicht en zijknippers geplaatst....



De gereviseerde bestuurdersstoel en houten stuur geplaatst..







Gelukkig kon ik het verweerde plastic onderlangs de 964 opsmelten met de verfbrander... :eusa_angel:



Hier kun je het verschil mooi zien, aan de achterkant is het al opgesmolten...



Deze week een afspraak plannen voor het spuitwerk en de bijrijdersstoel in elkaar zetten en plaatsen..

soumsoum

Terug naar showroomstaat, netjes hoor!  :eusa_clap:
Volvo 855R 1996

Vulk


hsv70

Machtig(e) mooie Volvo heb je.
En je bent er zuinig op zo te zien.

rob850/480


RoyvW

Geweldige wagen! Een V90 van '98 staat nog altijd op mijn verlanglijstje. Wat is dat toch een mooie luxe bak. Fijn trouwens zo'n vrouw die meeklust aan de auto's. Die zie je maar zelden! Die van mij zeurt alleen maar. :) 
Roy

Volvo S60 2.4i LPi BJ2001 - 350.000KM
Volvo V70 2.5D Automaat BJ2000 - VolvoTune @170PK - 360.000KM
Volvo V70 XC 2.5T Automaat BJ1998 - 295.000KM (he)
Volvo V40 2.0T Automaat Prestige BJ2002 - 230.000KM (she)

BlackPearl

Sooo waren we weer  ;D Bedankt voor de reacties  ;) we doen ons best om onze Volvo's mooi en goed te houden...Afgelopen weken de deurpanelen verwijderd en weer opgeknapt  :eusa_dance:



Mijn vrouw heeft er eens goed over na gedacht en alles goed bekeken en bedacht dat ze het skai wel kon fohnen en oprekken  ???





En verrek het is gelukt!!  :eusa_clap: We hebben weer strakke deurpanelen....



Dat bobbelige zijn oude lijmresten die we niet meer helemaal glad kregen, maar natuurlijk zoveel beter dan die opgekrulde zooi!



De 964 weer terug van de spuiter, het dak, bovenkant linkerportier, voorbumper en alle 4 de deurgrepen zijn weer strak gespoten  :P





Voor het terug plaatsen van de deurgrepen heb ik gelijk de kuipjes mooi strak gepolijst, kon nu mooi met de machine  :D Normaal doe ik dat met de hand en natuurlijk een doekie...



Nu nog de achterdempers en brandstoffilter plaatsen en de aircoman langs laten komen, dan weer helemaal poetsen en dan moet het toch wel klaar zijn....

BlackPearl

Gister de ALV gehad van het Volvo480Register en dus opdracht van de VZ om de 480 maar weer showroomklaar te maken  ::) Alsof dat nodig was met die paar honderd kilometer per jaar  :P



En alle 3 bij elkaar...


rob850/480

Leuke collectie zo bij mekaar.
Ik heb ook jaren een 480 GT gehad en man wat mis ik dat.
Interieur is ook weer netjes geworden.

sanderT5R

Zo, die 960 is opgeknapt zeg :eusa_clap:!

BlackPearl

Sooo we zijn gisteren weer terug gekomen van een mooie week vakantie in Thuringen Dld  8) Enja met de 960..... :angel: ruim 1500km probleemloos gereden  :eusa_clap: Nouja op de terugweg bij Kassel was er een ongeluk gebeurt en naar goed Duits gebruik sluit je gewoon de hele snelweg af... :eusa_wall: We hebben ruim een half uur in de file gestaan en na 10 min zie ik een beetje rook onder de motorkap komen.... :o Ik reed niet maar zat er braaf naast...een snelle blik op de temp.meter zei mij genoeg....vol in het rood! Snel de verwarming op standje kokend heet en de blower vol aan.... :( Ramen alle 4 naar beneden en billen bij elkaar... ;D Gelukkig ging de meter langzaam naar beneden en konden we weer stapvoets rijden...De fan slaat dus niet aan, denk een kapotte temperatuursensor oid. Maar goed hij moet toch nog ff naar de garage voor verse achterdempers aangezien ik de verkeerde had besteld  :eusa_wall: Maar goed zonder plaatjes is er geen zak aan dus bijdeze...





We kwamen eigenlijk geen 850/v70 oid tegen alleen deze C70 bij Klooster Vesra..


BlackPearl

Maar goed dit alles heeft wel als gevolg dat de 855 eruit gaat... :-\ Hij staat op Marktplaats.....Nou maar hopen dat ik er geen spijt van krijg..... :eusa_think:

de geneRaal

Waarom niet hier plaatsen?
Heb je meer kans 😉
Blackstone under construction

BlackPearl

Citaat van: de geneRaal op 11-05-2019 22:51:23
Waarom niet hier plaatsen?
Heb je meer kans 😉

Nou ik denk dat iedereen wel MP afstruint.... :P