Jurijn 850R modified

Gestart door Jurijn R, 29-10-2014 00:36:04

Vorige topic - Volgende topic

Jurijn R

Morgen is de grote dag! Naar de keuring in Ichtegem, hopelijk erdoor  :eusa_pray:
Veel gedaan in laatste dagen. Radiateur nog vervangen door nieuwe. Oude lekte.
Bougies vervangen + rotor en verdeelkap.

Al kleinigheid gekocht :eusa_dance:
Een IPD turbodrukregelaar voor de R. Thx to ET !

En voor de liefhebbers hier nog fotos van de Heico

Vulk

elianmars

S60 ziet er dik uit! Alleen jammer van de grille. Dan vind ik de standaard blokjesgrill my '04 mooier  :eusa_shifty:

Jurijn R

Afgekeurd. Banden moesten van voor naar achter ivm gewichten + geen ruitensproeivloeistof blijkbaar..
Maar dat is het probleem niet nu.. Had het 2de deel van het inschrijvingsbewijs niet mee.
Al naar die vorige eigenaar gebeld weer in een gebrekking nederlands pf !! Nuja, vanavond laat hij iets weten anders ga ik naar Politie voor attest van verlies.
Dat is optie 2

Ludo

Citaat van: Jurijn R op 13-11-2014 11:54:43
Al naar die vorige eigenaar gebeld weer in een gebrekking nederlands pf !!

Oei, een geimporteerde Belg?.  :eusa_doh:  :evil:

Jurijn R

Woont in Oostende, dus denk.. Aangespoeld xD

Vulk

Moet je dan beide delen van het inschrijvingsbewijs meehebben om'm te keuren? Is het stuk voor in de auto niet voldoende?

Jurijn R

Nee, blijkbaar is dat niet meer voldoende. Ze hadden dat beter zoals vroeger gelaten gewoon 1 blad.
Wat een verspild geld en tijd weer! Kon er echt niet mee lachen, nuja hoop dat vorige eigenaar dat blad vindt. Anders mag hij naar de politie, want ik weet niet of ik mag gaan? Ik heb enkel een verkoopsovereenkomst.

Had zo gehoopt te kunnen rijden dit weekend na al dat werk, nuja nogmaals eens geduld!!

Vulk

Volgens mij kan je met één helft en een verkoopstovereenkomst wel uw plan trekken.

Jurijn R

Zal wel moeten. Sowieso hoe dan ook gaat het wel lukken, maar tzou gewoon mooi zijn als de vorige dat papier vindt. Kan ik gelijk maandagmorgen herkeuren.
Maar wat een soep met die papieren, ieder jaar verandert er iets.
Heb over 2 jaar ook miserie gehad met mn Opel Manta, heb deze geimporteerd ook uit nederland.

Vulk

Dan moet je eens één importeren uit Spanje, dat is pas leuk. :)

Jurijn R

Eerste vraag? Waarom zo'n simpele volvo uit Spanje dan nog?   :eusa_wall:
Antwoord? Omdat die jou simpele 3 serie dieseltje het rieken geeft  :evil:

Ludo

Citaat van: Jurijn R op 13-11-2014 18:24:22
Nee, blijkbaar is dat niet meer voldoende. Ze hadden dat beter zoals vroeger gelaten gewoon 1 blad.

Ja vind ik ook.
Als ik nu jou wagen jat, kan ik hem niet (meer) inschrijven zonder 2é deel.   :eusa_wall: 
;D

Jurijn R

Er staat in mooie letters, denk zelfs schuin gedrukt: Dit formulier is geen eigendomsbewijs van de wagen.

Wat is het nut dan? Ohja als je het kwijt bent naar de flikken joehoe nog eens een hoop gezaag omdat ik mezelf al zo beroemd gemaakt heb bij hen :D
De S60 stond overlaatst te laag volgens hen.

Ludo

Eigenlijk wel vreemd, want voor een keuring voor verkoop moet je beide delen voorleggen.
http://www.mobilit.belgium.be/nl/wegverkeer/inschrijving/nummerplaten/kentekenbewijs/