hallo allemaal

Gestart door sabrinakorn, 02-11-2014 20:39:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KUKO (Rob)

Succes met de auto Sabrina ik heb m meermaals hier gehad ook . Ook goed om te zien dat je blijkbaar meer op je moeder lijkt dan die ouwe marinier . ;D ;D ;D ;D ;D ;D Groet Rob.

henry classic v70

Citaat van: KUKO (Rob) op 04-11-2014 17:48:38
Succes met de auto Sabrina ik heb m meermaals hier gehad ook . Ook goed om te zien dat je blijkbaar meer op je moeder lijkt dan die ouwe marinier . ;D ;D ;D ;D ;D ;D Groet Rob.

;D ;D ... maar Fred is wél een oké persoon!!
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

FGG

Welkom op 't Forum, Sabrina.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Fred korn

Citaat van: KUKO (Rob) op 04-11-2014 17:48:38
Succes met de auto Sabrina ik heb m meermaals hier gehad ook . Ook goed om te zien dat je blijkbaar meer op je moeder lijkt dan die ouwe marinier . ;D ;D ;D ;D ;D ;D Groet Rob.
Pas maar op ze heeft het karakter van een marinier, qua knapheid daar moet ik je gelijk in geven gaan naar moeders kant .

Fred korn

Citaat van: henry classic v70 op 03-11-2014 18:19:01
Hé leuk, de wagen van Fred gaat verder op 't forum :D
Als je er net zo goed voor zorgt als Fred blijft deze V70 nog lange tijd rijden ;)
Veel veilige km's en rijplezier natuurlijk en als je er al iets mee hebt is altijd je pa er nog haha

En da's een knappe S80 Fred, zie deze vast wel een keer (misschien wel weer in Epe, maak je er een lekker relaxt weekendje van net als afgelopen keer..toch  ;D )
Zou zomaar kunnen Henry de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar bedankt voor je reactie ben tot dusver tevreden met de auto moeten
nog een paar kleine dingen aan gebeuren .

KUKO (Rob)

Je sais .             



Citaat van: henry classic v70 op 04-11-2014 19:36:27
Citaat van: KUKO (Rob) op 04-11-2014 17:48:38
Succes met de auto Sabrina ik heb m meermaals hier gehad ook . Ook goed om te zien dat je blijkbaar meer op je moeder lijkt dan die ouwe marinier . ;D ;D ;D ;D ;D ;D Groet Rob.

;D ;D ... maar Fred is wél een oké persoon!!

sabrinakorn

Hahahahaha. Smakelijk gelachen om sommige reacties.

Ik was zo druk met mijn werk etc dat het me even ontschoten was.
Belt mijn vader gisteren op. Ik wilde eerst niet opnemen want ik was aan het trainen, maar dacht, tja hij belt niet zomaar.
Hou je wel even het forum bij?
Oja ga ik gelijk doen straks, maar dat is de volgende morgen geworden aangezien ik om 23.30 uur pas thuis was.

Maar bedankt allemaal voor het warme welkom.

sabrinakorn

Citaat van: mitchelli op 03-11-2014 10:09:28
He Sabrina,
Veel plezier met de V70 van je vader. Zeer nette auto weet ik uit betrouwbare bron   ;D

En Fred natuurlijk ook veel rijplezier gewenst in de S80. Goeie koop geweest gelukkig.  :eusa_dance:

Je zal me binnenkort wel een keer zien.

sabrinakorn

En dan ook nog sommige reacties van mensen buitenaf. Zooo wat moet je met zo'n grote auto, zou je niet een kleinere nemen.

Nee hoor, deze is net goed. En ik wil wel in klasse / stijl rijden. En dan flaneer ik weg. hahahahahahaha

Bouke

Welkom Sabrina ,mooie wagen van je pa. Ik heb hem een paar keer gezien irl. Zelfs de spoiler er op gezet van mijn oude 850 ;D
@Fred mooi s80 , doe je goed , als je hengels er maar in passen want dat is deze zomer niet gelukt om samen te gaan vissen. ( gaan we zeker nog doen ;) )

sabrinakorn

Maar dan ga ik wel mee met de v70.  Past genoeg in. Hahaha.
Ik hou ook van vissen.

kulk

Een vrouw naar m'n hart, ook al ken ik je niet eens  ;D

Volvo's en vissen  :eusa_clap:

sabrinakorn

Citaat van: kulk op 05-11-2014 10:07:27
Een vrouw naar m'n hart, ook al ken ik je niet eens  ;D

Volvo's en vissen  :eusa_clap:

hahahahaha.

sabrinakorn

Vind heel veel dingen die mannen doen leuk. Soms vraag ik me wel eens af of ik wel in het goede lichaam zit

kulk

Zo doe me effe je 06 anders  ;D

Welkom hier, strakke V70 hoor  :eusa_clap: