automaat verlichting

Gestart door OscarP50, 05-11-2014 23:24:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OscarP50

g.avond allemaal,

alweer 4 weken aan t rijden in mijn v70, en t word met de dag lekkerder. Maar goed das t gevoel dat wel goed zit.

Nu serieus. Ik kocht deze v70 in een redelijk goede staat voor wat betreft technisch onderhoud. Over de staat van het motorische gedeelte raak ik steeds meer overtuigd dat ook dit deel, gezien de 410.000 km die er opstaat, slechter uit had kunnen pakken.

Wie weet hoe ik de verlichting van de automaat handle weer werkend krijg?Is er in de midden console een stekkertje los, of is het een zekering? En idem met de achter ruiten wisser. De wisservloeistof achter doet jhet wel goed.

misschien heeft iemand een voorstel waar ik zou moeten zoeken.

groeten
oscar

Boeijke


Rainbird

Heir moet ik ook aangeloven, dank voor de tip, gaat zeker lukken, niet het hele topic doorgelezen maar welk lampje hoort er in?

rpakuypers

Ik heb hem onlangs ook vervangen. Zal thuis even kijken welke code erbij hoort, de prijs was in idee geval € 8,00 .......

Groet,
Roger

OscarP50

hallo Boeijke,

dank voor het linkje , info is zeer duidelijk en lijkt een vrij eenvoudige klus, bij tijd ga ik aan t werk,
gr Oscar

grijzev70tdi

Citaat van: Rainbird op 06-11-2014 07:23:10
Heir moet ik ook aangeloven, dank voor de tip, gaat zeker lukken, niet het hele topic doorgelezen maar welk lampje hoort er in?

Ik heb er nog we leen voor je
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Midicijnman

Hou de pleisters bij de hand... Dat plastic heeft hele scherpe randjes weet ik uit ervaring.

Wouter1973

De achterruitenwisser is een bekend fenomeen. Deze loopt op een gegeven moment vast door corrosie van het asje. Ik meen dat Mehn een duidelijke handleiding heeft gepost voor de aanpak. Heb het zelf enkele maanden ook gedaan. Is even een aardig klusje, maar dan werkt het ook weer uitstekend. :)