Henk S stelt zijn S70 voor

Gestart door Henk S, 05-05-2014 19:30:06

Vorige topic - Volgende topic

Henk S

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=hrbyoo&s=8#.U2fIVoF_s2A

Hallo Roffelaars,

De naam is henk S en ik ben kompleet de tel kwijt. Ik geloof dat dit nummer 45 is, maar het kan zomaar nummer 50 zijn. In het verleden alles gereden wat wielen heeft, van Seat tot aan Mercedes. Ook hier zaten Volvo's tussen, te weten een 360GLT, een 740 Estate op gas automaat, een 940 Estate op gas getuned en nu dan een S70 die net ingelopen is. Mijn één na laatste was een Lancia kappa 2.4 20V van 19 jaar met nog geen 150k op de teller. Die werd hier 300 meter van de parkeerplaats total loss gereden. Gelukje was dat ik 3x meer ervoor terugkreeg dan ik er voor neer had gelegd, dus er mocht een dure aangeschaft worden. Nu dan een S70 met 417k op de teller. Beige leer van binnen en een paar deuken van buiten. Na enige tijd gereden te hebben met gaten in de uitlaat vanwege een defecte kat, nu een nieuw gebruikt pijpje eronder gemonteerd. Alleen nog de airco afvullen en eventueel een trekhaak.

Teardrop producent, één is er al af.

Henk S

volvobug

Nou welkom hier, nette roffel zo te zien. Kleurcode is denk ik 418-11, ff ander scherm scoren en hij is weer als nieuw  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

glenfiddich1983

Mooie wagen, afgezien van de deuk maar daar komt vast een oplossing voor.

Misschien is hij zelfs uit te deuken en te polijsten? De lak lijkt voorzover ik op een foto kan zien nog best netjes bij de deuk!
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

twotone

Welkom op 't forum :)

Uitdeuken zal lastig worden denk ik, omdat 'ie precies in de 'vouw' van het paneel zit.. Maar, de wonderen zijn de wereld niet uit en sommigen maken een ware kunst van het uitdeuken ;D
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

Miel850

Hey, zo heb ik er ook een...  8)

Welkom.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Henk S

Citaat van: Miel850 op 07-05-2014 10:35:16
Hey, zo heb ik er ook een...  8)

Welkom.

Ook nog in dezelfde kleur?

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

DinanT

Hallo Henk.

Ik kan me nog verhalen van een Omega station herinneren...  ;)
Als ik me goed herinner zaten we toen in een Audi A6 ... @testrijder/hyves ..  ;D
Ik rol hierin  

Mike H.

tmenkveld

Welkom!

kleur is id 418 lijkt mij, die heb ik zelf namelijk ook! Ook met de perfo's! Altijd leuk om je "eigen" auto te zien!