Hans stelt zich voor en op zoek....

Gestart door hansje, 27-11-2014 16:05:57

Vorige topic - Volgende topic

hansje

Voor een ieder die dit leest (L.S )

Ik ben Hans, 53 jaar oud,

Ik maar met name mijn zoon, Lamar, Is gek van de 5 pitters.
Ben thans in het bezit van een V40-T4 direct verkocht door de zetels wat een feest om in een Volvo te zitten!
, hetzelfde blok, 1 cylinder minder, maar (zeer) goed bij de les. Ik lees hier nu al een jaar of 3 mee. Het werd tijd om mezelf aan te melden.
Waarom na 3 jaar....m.n zoon moet(!) een 850 roffel turbo hebben,..vind het zelf ook wel erg leuk.
Maar..... vandaag  een T5 wezen kijken, @#$prijs, gezegd dat het niets is ....eigenwijs en toch er naar toe......is m niet geworden. hij is nu maroff.. daar licht z.n hart. Ik als papa moet er maar voor zorgen dat er een 850 komt met 500pk waar je ook boodschappen mee kan doen. Heb hem verteld dat ie moet sparen. Ik kan en wil info geven over een 850 T5 1994...BTW

Hyena

19-11-92 Volvo 850 GLE Zwart  (Aanschaf 08-11-14) - (Heden)
18-03-91 Mx-5 Classic Red  (Aanschaf 01-02-13) - (Heden)
14-06-84 Mini 1000 HLE Lichtblauw  ( Aanschaf 17-09-14) - (Heden)

Marc O.

Welkom Hans.

Citaat van: hansje op 27-11-2014 16:05:57
...maroff..

Maritiem Officier? Mooie job! Was het zelf ook bijna geweest, maar 2 voor twaalf besloten iets heel anders te gaan doen. Mijn zoontje (11) wil nu alsnog die kant op.

Succes met je/jullie roffel! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

leons850

Welkom!
leuke intro, veel succes met de zoek toch.

Citaat van: hansje op 27-11-2014 16:05:57
Voor een ieder die dit leest (L.S )

Ik ben Hans, 53 jaar oud,

Ik maar met name mijn zoon, Lamar, Is gek van de 5 pitters.
Ben thans in het bezit van een V40-T4 direct verkocht door de zetels wat een feest om in een Volvo te zitten!
, hetzelfde blok, 1 cylinder minder, maar (zeer) goed bij de les. Ik lees hier nu al een jaar of 3 mee. Het werd tijd om mezelf aan te melden.
Waarom na 3 jaar....m.n zoon moet(!) een 850 roffel turbo hebben,..vind het zelf ook wel erg leuk.
Maar..... vandaag  een T5 wezen kijken, @#$prijs, gezegd dat het niets is ....eigenwijs en toch er naar toe......is m niet geworden. hij is nu maroff.. daar licht z.n hart. Ik als papa moet er maar voor zorgen dat er een 850 komt met 500pk waar je ook boodschappen mee kan doen. Heb hem verteld dat ie moet sparen. Ik kan en wil info geven over een 850 T5 1994...BTW

Trek je portemonnee maar vast. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

CorT5

hansje

Denk als die e.e.a. leest op het forum, dat z,n ambities wat betreft de 500 pk wel zullen worden bijgesteld ;D