HU 1205 subwoofer inbouwen

Gestart door thom-b, 12-12-2014 10:48:16

Vorige topic - Volgende topic

thom-b

hee mede forummers,

ik heb zelf een 850 t5 vol bepakt met opties maar daar hoort dan wel een goed geluidssysteem bij.

het zit zo, het geluid is wel goed op zich maar als ik het volume wat harder zet (proberen beetje bass te creeeren) gaat het weer beetje kraken omdat de standaard speakers niet veel bass kunnen leveren.

nou heb ik thuis nog een beschaafd subje liggen (12 inch) met versterker. maar ik heb serieus geen flauw idee of dat mogelijk is om aan te sluiten op mijn HU-1205?

Mijn HU-1205 heeft dan nu al wat speakers aangesloten namelijk:
2x Dash, LV-RV, LA-RA, en 2x Hoedenplank (allemaal origineel Volvo)
en nog een 10 cd wisselaar

ik heb al een tijdje zitten zoeken maar ben nog niks tegen gekomen.

Mvg thom

haasje

Weet je zeker dat je hoedeplankspeakers het nog doen? Deze zorgen vaak toch wel voor wat bas. Deze speakers willen wel eens vaker kapot gaan (magneet los)

thom-b

Citaat van: haasje op 12-12-2014 11:13:42
Weet je zeker dat je hoedeplankspeakers het nog doen? Deze zorgen vaak toch wel voor wat bas. Deze speakers willen wel eens vaker kapot gaan (magneet los)

Ja deze zijn aangesloten en werkend.  ;) tis meer zovan, ik wil bass en dan zet ik me geluid harder maar dan gaan de speakers in de voorportieren weer iets kraken waardoor het geluidskwaliteit daalt. ( begrijpelijk want dan staat de volume wel erg hoog)

UserID25761

Heeft jou HU 1205 een uitgang voor een versterker?

je hebt namelijk twee modellen, een met aansluiting en een zonder  :eusa_think: