hond in auto

Gestart door bert850, 05-12-2014 16:38:09

Vorige topic - Volgende topic

kdvolvo

kofferbakmat met een stuk vloerbedekking erop (klitteband?)

KIM

Citaat van: V70R^2 op 06-12-2014 12:46:35
Mooi gedaan, de nagels van de hond maken geen krassen scheuren?

Dit is de wat sterkere kwaliteit. Als je wilt kan ik proberen op te zoeken waar ik het ooit vandaan heb gehaald.

bert850

Lijkt wel mooi zo met dat skai. Merk wel dat ik niet de enige ben die hier oplossing voor zoekt.
Hond in auto is nooit ideaal,  ik ga er binnenkort eens mee bezig.

V70R^2

Citeer
Dit is de wat sterkere kwaliteit. Als je wilt kan ik proberen op te zoeken waar ik het ooit vandaan heb gehaald.

Ik zal eerst de auto's maar eens allemaal afmaken ;D Ik zal het te zijner tijd vragen mocht ik het van plan zijn!

Jelmar

In de corsa maakt het me geen drol uit en zit meneer het meest rustig op de passagiersstoel. Op z'n dooie gemak naar buiten kijken, bij (hard) remmen gaat ie platliggen. (Zo'n race auto is een corsa nou ook weer niet).
1 keer in de week stofzuiger door de auto heen en een vers luchtverfrissertje, niks aan de hand.

In de drolvo eigenlijk hetzelfde maar gaat er een hoes over de stoel heen. In een bench gaat meneer de gehele reis lopen piepen.
Moet het afkloppen maar in de auto heeft ie nog niks kapot gekauwd of iets gesloopt.
Ik persoonlijk vind het belangrijker dat ook de hond comfortabel is dan dat er misschien haren of kwijl op het interieur komt.
850R