Uitdeukdag 2015 14 Maart

Gestart door Bouke, 15-12-2014 12:36:02

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Citaat van: cornelis-b op 14-03-2015 17:43:23
Persoonlijk zie ik geen probleem in het noemen van prijzen, is toch niets mis mee? Bij de meeting van 8-2-2014 stond er ook gewoon in de aankondiging wat de prijs zou zijn: De prijs is 25/pd en heb je er meer wordt er een leuk prijsje van gemaakt.

Ik snap dus niet waarom het hier niet gewoon gezegd kan worden?

25 Euro per deuk is geen goede maatstaf. De ene deuk kost nu eenmaal meer tijd dan de andere.

Lunadust

Ik heb vorige keer (1 of 2 jaar terug)
mijn grijze classic strak laten maken.
Dit was vergelijkbaar qua aantal en soort deukwn.
Maar de prijs die vooraf genoemd werd lag wel 2.5 keer hoger als toen.
Ik ben normaal niet zo van het onderhandelen, ik gun ieder zijn boterham,
maar ik was bijna onverrichte zaken teruggereden.

Nogmaals, super georganiseerde dag met kundige mensen.
Techneut, geen dichter.

Bouke

Deze mannen zijn dan ook de beste in Nederland en stukken profesioneler dan de de vorige uitdeukers en kwaliteit kost iets meer. Ze merkte zelfs op dat er reparaties van de vorige edities te zien waren. Zij vonden het iig leuk om te doen.
Volgens mij is iedereen tevreden naar huis gegaan en daar gaat het om.
Iedereen die gekomen is bedankt voor je komst en ook Hooftman voor de ruimte en de koffie, Stefan voor de lekkere koeken en al uitdeuker van van Dijk  :eusa_clap:

Bouke

VolvoJac

Ben erg tevreden met het resultaat gezien de moeilijke deukje in de rand van het achterspatbord en alle kleine deukjes rondom de benzinetankdop.
Alles glad en strak. Knap staaltje werk.
Bouke, uitdeukers en Hooftman enorm bedankt voor deze dag.
Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

Taranis

Citaat van: Bouke op 14-03-2015 18:52:10
Ze merkte zelfs op dat er reparaties van de vorige edities te zien waren. Zij vonden het iig leuk om te doen.

Ik denk dat je er ook geen vaste prijs aan kunt hangen, het blijft toch van geval tot geval beoordelen. Ik vond het wel bijzonder om te horen dat sommigen het duur vonden: ik had vooraf een prijsrange afgesproken wat het mocht kosten en ondanks de tegenvaller dat mijn auto gelaagd glas heeft en dus de deuren uit elkaar moesten ipv via de raamopeningen te werken, moest ik het minimale bedrag van de afgesproken prijsrange afrekenen. Hetzelfde bedrag als vorig jaar en toen is er minder werk uitgevoerd.

Een reparatie die bij een eerdere editie niet netjes uitgevoerd was, werd ook opgeknapt en is nu onzichtbaar. Dat mogen ze volgend jaar nog een keer doen: vorig jaar werd me verteld dat het onmogelijk was de 2 deukjes helemaal uit de motorkap te krijgen omdat de kap van aluminium is, bij de S60 die vanmorgen binnen stond, werd het tegendeel bewezen.

Bouke, Stefan, Hooftman en van Dijk bedankt voor de keurig georganiseerde dag!

Lunadust

Citaat van: Bouke op 14-03-2015 18:52:10
Deze mannen zijn dan ook de beste in Nederland en stukken profesioneler dan de de vorige uitdeukers en kwaliteit kost iets meer. Ze merkte zelfs op dat er reparaties van de vorige edities te zien waren. Zij vonden het iig leuk om te doen.
Volgens mij is iedereen tevreden naar huis gegaan en daar gaat het om.
Iedereen die gekomen is bedankt voor je komst en ook Hooftman voor de ruimte en de koffie, Stefan voor de lekkere koeken en al uitdeuker van van Dijk  :eusa_clap:

Bouke

Ik heb het niet over de kwaliteit.

Maar IK vind 250 euro per uur nogal goed betaald.
Techneut, geen dichter.

Willie27

Citaat van: cornelis-b op 14-03-2015 17:43:23
Persoonlijk zie ik geen probleem in het noemen van prijzen, is toch niets mis mee? Bij de meeting van 8-2-2014 stond er ook gewoon in de aankondiging wat de prijs zou zijn: De prijs is 25/pd en heb je er meer wordt er een leuk prijsje van gemaakt.

Ik snap dus niet waarom het hier niet gewoon gezegd kan worden?

Je hebt in natuurlijk gelijk maar de éne deuk is natuurlijk de andere niet.
Dus prijzen per deuk erop plakken lijkt dan ook moeilijk maar ik ben geen uitdeuk expert. :eusa_whistle:
Ik had drie deukjes. Deukjes eruit €55 lichter. Wat minder is dan verleden jaar met een erg goede kwaliteit van de reparatie.
Ben dus blij dat nu ben gekomen en niet verleden jaar.
Maar toen had ik dan ook een heel andere auto.
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"

JeroenV70

Deze discussie gaat natuurlijk nergens meer over als je het mij vraagt.  :eusa_wall:

De meest ervaren uitdeuker vandaag doet dit werk al 18 jaar.  :o
Ik heb hem aan het werk gezien met de auto van Dirk. Het vakmanschap was écht niet te geloven.  :eusa_clap:
Hij heeft ook de auto van yannickdv gedaan, maar ze waren allemaal goed (2 broers en en neef trouwens).

Wat heb je dan liever?: een half uur van een echte professional of een goedwillende amateur die na 2 uur het zaakje nog niet voor elkaar heeft?  :eusa_think:

Van mij mag je het uurtarief dan opnieuw uitrekenen, maar uiteindelijk is het het resultaat dat telt.

Voor alle duidelijkheid ik ben heel tevreden met het resultaat.  ;D

JeroenV70
1999 V70 2.5 10v Europe Plus Line, Nautic Blue Pearl (gezinsauto)
2004 C70 Coupé Collection 2.4T Automaat, Black Sapphire metallic (MY2002 youngtimer)
2005 MX-5 1.8 Sportive (6-speed NBFL), Brilliant Black (hobby)

Lunadust

Citaat van: JeroenV70 op 14-03-2015 19:57:45
Deze discussie gaat natuurlijk nergens meer over als je het mij vraagt.  :eusa_wall:

De meest ervaren uitdeuker vandaag doet dit werk als 18 jaar.  :o
Ik heb hem aan het werk gezien met de auto van Dirk. Het vakmanschap was écht niet te geloven.  :eusa_clap:
Hij heeft ook de auto van yannickdv gedaan, maar ze waren allemaal goed (2 broers en en neef trouwens).

Wat heb je dan liever?: een half uur van een echte professional of een goedwillende amateur die na 2 uur het zaakje nog niet voor elkaar heeft?  :eusa_think:

Van mij mag je het uurtarief dan opnieuw uitrekenen, maar uiteindelijk is het het resultaat dat telt.

Voor alle duidelijkheid ik ben heel tevreden met het resultaat.  ;D

Ik ben ook zeer tevreden.
Kwaliteit is super.

Maar 250 per uur????

Kom op. Dat is buiten elke proportie
Techneut, geen dichter.

JeroenV70

Citaat van: Lunadust op 14-03-2015 20:01:30
Ik ben ook zeer tevreden.
Kwaliteit is super.

Maar 250 per uur????

Kom op. Dat is buiten elke proportie

Denk je nou écht dat die mannen vandaag 2000 de man hebben verdiend in 8 uur tijd?

JeroenV70
2004 C70 Coupé Collection 2.4T Automaat, Black Sapphire metallic (MY2002 youngtimer)

Taranis

Deze manier van het leer voeden kende ik trouwens nog niet:

Ik zou het niet trekken als het zo'n bende was in mijn auto :-X

Citaat van: JeroenV70 op 14-03-2015 19:57:45
Deze discussie gaat natuurlijk nergens meer over als je het mij vraagt.  :eusa_wall:

De meest ervaren uitdeuker vandaag doet dit werk al 18 jaar.  :o
Ik heb hem aan het werk gezien met de auto van Dirk. Het vakmanschap was écht niet te geloven.  :eusa_clap:

Wat heb je dan liever?: een half uur van een echte professional of een goedwillende amateur die na 2 uur het zaakje nog niet voor elkaar heeft?  :eusa_think:

Voor alle duidelijkheid ik ben heel tevreden met het resultaat.  ;D

Ik had het niet beter kunnen verwoorden :eusa_clap:

Lunadust

Ik mag het niet hopen,
Ik mag wel hopen dat de andere deelnemers net zo onderhandeld hebben als ik, of dat ze de vraagprijzen direct aangepast hebben.

In het laatste geval heeft mijn "grote mond" jouw verontwaardiging over mijn ergernis mogelijk gemaakt.
En mag je dankbaar zijn.
Techneut, geen dichter.

UserID25761

Goh, ik ga dan ook maar eens yoghurt proberen op m'n leer  ;D

JeroenV70

Citaat van: Lunadust op 14-03-2015 20:15:54
Ik mag het niet hopen,
Ik mag wel hopen dat de andere deelnemers net zo onderhandeld hebben als ik, of dat ze de vraagprijzen direct aangepast hebben.

In het laatste geval heeft mijn "grote mond" jouw verontwaardiging over mijn ergernis mogelijk gemaakt.
En mag je dankbaar zijn.

Dat lijkt me een prima conclusie. Mijn dank is groot (aan iedereen die bijgedragen heeft aan de resultaten van deze dag, dus ook aan jou)  :angel: ;D

JeroenV70

Sbv

Voor mensen die het te duur vonden. Je hoeft het niet te laten doen. Te duur, rij je lekker weer na huis en neem je eventueel eerst nog een bak koffie met eventueel een koek.
Voor zover ik meegekregen heb kreeg je op voorhand een prijsopgave waar je dan zelf kon zeggen van nee is me toch teveel. Prima dan de volgende gewoon.

Ik ben vandaag even langs geweest. Had zelf geen deukjes in de auto dit keer