--==## Projecten en lopende zaken ##==--

Gestart door -D©©©L-, 17-01-2015 20:23:13

Vorige topic - Volgende topic

maruska

mooi blauw ! goed bezig weer met de updates en grades, altijd leuk om de foto's te lezen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MVeldhuis

Marco, het was al langer bekend maar toch maar nog een keer: jij bent hartstikke gek.

classicT5

Wel een gek met oog voor detail ;)

TIMON

Citaat van: Dirk342 op 14-12-2015 07:59:52
Netjes weer !  Die zadeltankconstructie is qua leidingen toch beduidend beter als bij de Volvo's......

Zie niet wat er anders aan is dan bij fomoco volvo modellen,
85011940

razorx

Citaat van: -D©©©L- op 13-12-2015 21:07:39
..
leuk om je eigen foto's, met een "watermerk" terug te zien op een ander z'n site....  ;D ;D
Zo was het al langer geleden, de aanleiding voor het "laat ik het eens mooier maken project"

http://www.awdwiki.com/images/ford-kuga-haldex-4-installation.jpg
..

Bizar hoor. Waar ze het lef vandaan halen.

UserID6342

Lekker weer zo'n storing waarbij je het eigen de schoempes zoekt.....

Van de accu is een bekend iets en zie je ook heel vaak bij de V70N en NN's gebeuren (zijn ook halve Fords, dus hetzelfde systeem ;D).  Jammer dat het dat niet alleen was en succes met het puzzeltje.  Ben wel eg benieuwd wat het nu dan wel is overigens....

KIM

Tsja met 500 kbit/s kun je redelijk zoeken naar een draadbreuk naar een van de regeleenheden toe. Als je dat mbv de scope doet kun je soms met het aanpassen van het triggerlevel een fout signaal er uit vissen.
Bij een onderbreking van een draad wordt het bericht van die regeleenheid op de onderbroken draad gespiegeld doorgegeven vanwege het gebrek aan afsluiting van de ring.

razorx

Een aardige puzzel als ik het zo lees.
Succes!

classicT5

Erg mooie uitleg. Is het nog gelukt om de boosdoener te vinden?

Hans Duiven

Massakabels van Ford zijn ook standaard gecorrodeerd af fabriek  :evil:

razorx

Een combinatie van 4 problemen. Knap hoor!
En dan allen van een zeer gezellig soort ahum.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: -D©©©L- op 06-01-2016 21:02:34
Enne... deze blokjes techniek zitten ook allemaal in een Volvo van die jaren, nagenoeg ongewijzigd.
Ik heb de volvo schema's gebruikt om de fouten te zoeken.   ;D

Ik kan zo gauw nergens het bouwjaar van je auto vinden... ::)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: -D©©©L- op 06-01-2016 21:29:55
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-01-2016 21:26:59
Citaat van: -D©©©L- op 06-01-2016 21:02:34
Enne... deze blokjes techniek zitten ook allemaal in een Volvo van die jaren, nagenoeg ongewijzigd.
Ik heb de volvo schema's gebruikt om de fouten te zoeken.   ;D

Ik kan zo gauw nergens het bouwjaar van je auto vinden... ::)

2009

Phieuw, ik heb een 2008... :eusa_shifty:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

classicT5

Held! Dit zijn dingen wat ze bij de dealer ook niet zo even weten op te lossen, knap gedaan

elmarconi

Citaat van: classicT5 op 06-01-2016 21:43:30
Held! Dit zijn dingen wat ze bij de dealer ook niet zo even weten op te lossen, knap gedaan

Hoeveel uur werk x 70€ schat je?
--
Autogas Inside . . .