Voorstelronde Ed Oorklep, S60 T5

Gestart door ed-oorklep, 02-02-2015 19:27:54

Vorige topic - Volgende topic

ed-oorklep

Aangezien ik door Erik naar een meeting met jullie ben gedirigeerd zal ik me ook maar even voorstellen, wel zo netjes  :).

Na 2 V40's waarvan een nogal een miskoop was (ben nog bezig met onderdelen te verkopen) werd het tijd voor wat anders.
Het moest en zou een T5 worden. Een V70 was een mogelijkheid maar die viel kwa wegenbelasting alweer een catagorie hoger dan een S60, en het mocht van de vrouw geen 850 worden  >:(.
Na een zoektoch van een paar maanden eindelijk een goede S60 gevonden:

IMG_9951.jpg by ed-oorklep, on Flickr

Deze was het beste onderhouden van alle S60 T5's die op dat moment te koop stonden (ja ik heb ze allemaal bekeken). Daarnaast zat ie ook nog eens mooi in de opties met een klapdakje enzovoorts. Hij heeft ook een volgens mij in Nederland unieke Heico uitlaat + chip, daarmee zou ie rond de 300pk uit moeten komen.

Uiteraard kon ik hier ook weer niet vanaf blijven dus de eerste echte upgrade heeft plaatsgevonden, setje Nebula´s op de kop kunnen tikken en in de Pegasus kleur gespoten:

IMG_1437.jpg by ed-oorklep, on Flickr

De velgen van de eerste foto zijn nog te koop (zal wel een verkooptopic aanmaken als ik voldoende posts heb).
Grille met normale chromen rand is ook onderweg en hopelijk is de volgende upgrade een mooi licht leren interieur, dat ik dan met mijn huidige interieur in two-tone kan combineren. Er staat er een op marktplaats maar de velgen moeten eerst weg anders gaat t financieel niet  :-[

Ik zal een beetje bij proberen te houden wat er allemaal met de auto gaat gebeuren hier en ik zie degene die erbij zijn op de Limbomeeting  ;D

UserID6342

Mooie auto  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: en welkom !  De Nebula's staan 'm erg goed maar de eerste velgen vind ik toch ook erg mooi er voor ;D

Jurijn R

Mooie wagen, rijdt zelf ook met een 2002 rond, met Heico pakket erop en ook een Heico uitlaat.
Maar je blijft uniek in Nederland, want de mijne rijdt in België :D

ed-oorklep

Citaat van: Jurijn R op 02-02-2015 22:39:12
Mooie wagen, rijdt zelf ook met een 2002 rond, met Heico pakket erop en ook een Heico uitlaat.
Maar je blijft uniek in Nederland, want de mijne rijdt in België :D

Cool! ik geniet er nog iedere keer van als ik erin rij. :-).

Citaat van: Dirk342 op 02-02-2015 22:28:00
Mooie auto  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: en welkom !  De Nebula's staan 'm erg goed maar de eerste velgen vind ik toch ook erg mooi er voor ;D

Ik niet, hahaha. ze zijn te koop, dus als je interesse hebt :-D

Jurijn R

Hier op 20' Monaco wheels
Staat ook hard geschroefd op schroefset. Kas draait eigenlijk praktisch op de banden... Ah nee, de band is zo getrokken dat de kas bijna in de velg zit haha  :eusa_wall:

ed-oorklep

Ow sexy Jurijn, volledige bodykit ga ik niet doen denk ik, en schroefset wordt de familie niet blij van maar die van jou ziet er wel gaaf uit zo!

Walter

die Heico uitlaat is niet helemaal uniek, rijdt mijn vader ook mee rond :)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

ed-oorklep

Hihi,  ;D

Toch zijn er volgens mij niet veel in Nederland die het hebben, ik heb er nog nooit een gezien. Dus uniek (toch?)  :P

Walter

Helemaal :) Het zullen er een handjevol zijn, hooguit.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937