Mijn 2e Volvo :)

Gestart door Christophe, 28-01-2005 20:41:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Christophe

Hallo iedereen

Ben al een klein jaar fan van deze forum maar het is wel mijn allereerste post. In het kort: Mijn naam is Christophe, 26 jaar en kom uit Belgie, Gent en ben ongeveer de uber-freak van Volvo. Ik heb zopas mijn 2e volvo gekocht. A dream come true.  ;D

Ik had eerst een 855 2.5 10V met ongeveer alle opties. Had deze gekocht aan 150.000km voor 13750 euro. Heb hem verkocht vorige week met 240.000km voor 3500 euro omdat ik veel te veel kosten had  :-[. Ongeveer 6000 euro kosten op een kleine 4 jaar tijd :(. Bij een officiële Volvo garage.... Anyway, ik zet daar geen voet meer binnen. Lang verhaal, is voor een ander keertje hehe.

Hier een foto van mijn vorige 855.



En nu...Ik heb heel veel geluk gehad. Heb een V70 gevonden bij iemand die een 5-tal Volvo V70's had aangekocht van een bedrijf die zojuist failliet is gegaan. Ik heb natuurlijk de schoonste van de 5 genomen ;D. Heb heb voor een spotprijs kunnen kopen.

Specs:

Volvo V70 D5 van maart 2003
75.000km
Blauw mettalic kleur
Beige sportleder
Sportchassis
16 inch velgen
Xenon lampen
... + ongeveer alle opties behalve gps en park assist
Super gelukkig  8)







Nu nog een vrouwtje vinden die er in past hrhrhr  :-\

Hoop spoedig lid te worden van THE Volvo Club  8)

The Saint

#1
Christophe, met je vorige Volvo duidelijk wat tegenslag gehad (en een flinke afschrijving), daarom is deze buitenkans je van harte gegund!

Je hebt echter wel de verkeerde gekocht, geen classic. ;)

Veel plezier ermee hoor (ziet er heel mooi uit)!
No shirt no shoes, no pinball

Frans Harkema

Inderdaad, prachtige auto! Zal ongetwijfeld prima rijden en je de misère van de 850 gauw laten vergeten. Maar zoals The Saint al aangaf, helaas kun je met dit type V70 geen lid worden van de 850 Club...... Desalniettemin ben je natuurlijk van harte welkom op het 850 forum en we hopen je nog vaak hier op het forum tegen te komen!

Peertje

Inderdaad jammer dat het geen classic is maar desalniettemin een erg mooie auto.
Laten we maar hopen dat deze auto het niet zo snel op z'n heupen krijgt..  ;)
Hé? Geen banner meer?

volvospoor

Waarom mogen nieuwe V70's geen lid worden van de 850 club?  De verschillen zijn toch niet zo groot?

BenC70ES

Enkel de 850 of afgeleide van 't onderstel...

V70 nieuw model heeft ander bodemplaat...

Ik rij ook met m'n 2e Volvo (= ook mijn 2e auto)  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Christophe

Bedankt. Oh...dat wist ik niet dat ik met deze wagen geen lid kan worden van de club :(. Ik zal jullie dan vanop afstand bewonderen eh eh :/ sniff

Ik hoop dat ik hier toch nog altijd kan komen voor V70 vragen.

Tot later

Rad

Citaat van: volvospoor op 29-01-2005 20:31:54
Waarom mogen nieuwe V70's geen lid worden van de 850 club?  De verschillen zijn toch niet zo groot?
Verschillen niet zo groot  ??? ???

BartT5R

Christophe,
welkom hier, je mag hier, gerust meepraten maar technische tips zijn enkel voor de 850 en classics. Wil je over de jouwe technisch advies kan je best naar www.volvo-forum.nl gaan, alwaar alle Volvo's welkom zijn.
Daar is nog een Christophe die een Belgische V70R heeft.

Stilaan beginnen er dan genoeg Belgen te komen om eens een Meeting te doen in ons kleine landje.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

daytonawim

We gaan ons toch niet afscheiden  toch!!!!!!!!!!

Christophe

Citaat van: BartT5R op 01-02-2005 16:25:12
Christophe,
welkom hier, je mag hier, gerust meepraten maar technische tips zijn enkel voor de 850 en classics. Wil je over de jouwe technisch advies kan je best naar www.volvo-forum.nl gaan, alwaar alle Volvo's welkom zijn.
Daar is nog een Christophe die een Belgische V70R heeft.

Stilaan beginnen er dan genoeg Belgen te komen om eens een Meeting te doen in ons kleine landje.

Ah dank je wel Bart. Heb mij intussen al geregistreerd op de site :).