Brammetje stelt zich voor

Gestart door Brammetje, 15-01-2014 21:34:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brammetje

Ik ben Paul en sind een maandje eigenaar van een V70 classic 2.5T AWD uit 1997 dop. Heb hier wat rondgekeken en kon alles vinden wat ik zocht. HULDE :eusa_clap: Ben nu een todo lijstje aan het maken. Ben alvast begonnen met details zoals lampjes, achterklepbekleding, etc. Technisch lijkt ie in prima staat. Enige probleem was de abs-controller en die wordt nu gereviseerd. Ik verwacht dat de abs en cc het daarna weer doet. Iemand nog tips hoe je bestuurdersstoel verwijderd? Ik wil een scheurtje in het leer van de zitting laten repareren. Interieur is verd er top! Tot nog toe veel plezier aan de 5-cilinder beleefd. Later....
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

heutink

 :D
Brammetje, welkom hier vanuit Enschede, veel plezier met je auto
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

V70geRwin

Welkom Paul!
Heb je ook foto's van je bolide?

Brammetje

Ik moet nog wat leuke foto' s maken maar het is zo grijs buiten dat ik even wacht op een zonnetje. Ik zet ze er dan zeker op.
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

Brammetje

Ik schaam me diep :-[ omdat het zo lang geduurd heeft maar hier dan toch wat foto's. Zoals hij was bij de aankoop. inmiddels zijn we al wat verbeteringen en euro's verder. Geen grote problemen tot nog toe. Het eerstvolgende is de vervanging van de carterventilatie en veerpootrubbers/lagers.









V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

glenfiddich1983

Welkom met deze mooie v70 met lekkere 2.5T :)
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

T5-4life

Mooie auto Paul! En vergeet niet om de bekerhouder te gebruiken  ;)
C70 T5 coupe LPI 1998 394 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 314 dkm

daanium

Mooi interieur zeg! Ziet er echt nog goed uit.
Welkom hier, als je Paul heet, vanwaar dan de naam 'brammetje'?
Mijn broer heet Bram, dus voor mij viel het op :)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

V70 400K+

Wat een mooie auto, en een fantastische combinatie, die groene kleur met een licht interieur :eusa_clap:
Veel plezier met je auto!

Privé V70 2.4-20V - 1999 - Aut5 90.000-470.000 defect
Zakelijk Jaguar XE
Privé V70 D5 Geartronic 2004 412.000
Privé 850R Blackstone

Brammetje

Citaat van: V70 400K+ op 07-03-2015 20:54:26
Wat een mooie auto, en een fantastische combinatide dash e, die groene kleur met een licht interieur :eusa_clap:
Veel plezier met je auto!
Dank! De kleurencombinatie is zeker een van mijn favoriete. Ik heb inmiddels die lelijke radio vervangen door een bigfront sc-805 en de vloermatten voor originele volvomatten. Staat een stuk beter.
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

Brammetje

Citaat van: daanium op 07-03-2015 20:48:51
Mooi interieur zeg! Ziet er echt nog goed uit.
Welkom hier, als je Paul heet, vanwaar dan de naam 'brammetje'?
Mijn broer heet Bram, dus voor mij viel het op :)
Goede vraag Daanium! Zal het gelijk maar uitleggen. Het is een pa-zoon ding. Mijn pa en ik noemen de motor altijd Brammetje. Ik weet ook niet waarom......misschien vanwege het Brrrr van het mororgeluid. Dus vraagt Pa na terugkomst van een vakantiereis altijd hoe 'Brammetje' het deed. Waarop ik steevast vertel dat Brammetje liep als een zonnetje. Behalve de laatste keer toen de keerring van de nokkenassensor lekte. Onderweg de olie een paar keer bijgevuld en thuis laten maken. Afin, Brammetje dus.
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

Brammetje

Citaat van: Brammetje op 08-03-2015 21:07:18
Citaat van: daanium op 07-03-2015 20:48:51
Mooi interieur zeg! Ziet er echt nog goed uit.
Welkom hier, als je Paul heet, vanwaar dan de naam 'brammetje'?
Mijn broer heet Bram, dus voor mij viel het op :)
Goede vraag Daanium! Zal het gelijk maar uitleggen. Het is een pa-zoon ding. Mijn pa en ik noemen de motor altijd Brammetje. Ik weet ook niet waarom......misschien vanwege het Brrrr van het mororgeluid. Dus vraagt Pa na terugkomst van een vakantiereis altijd hoe 'Brammetje' het deed. Waarop ik steevast vertel dat Brammetje liep als een zonnetje. Behalve de laatste keer toen de keerring van de nokkenassensor lekte. Onderweg de olie een paar keer bijgevuld en thuis laten maken. Afin, Brammetje dus.

Enfin dus....
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.