Veerpootbrug

Gestart door Volvo4Life, 06-02-2005 23:04:41

Vorige topic - Volgende topic

Volvo4Life

Beste Forumleden,

Ik heb de twee verschillende topics over 'de veerpootbrug' gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik met een aantal nog onbeantwoorde vragen zit:

* Welke veerpootbrug raden jullie mij aan? Je kunt hem namelijk bestellen bij europeantuning.com en de Volvo dealer.
* Ik verwacht geen wonderen, maar wat zal anders 'voelen' als ik zo'n brug plaats (gaat dit bijvoorbeeld ten koste van het comfort)?
* Omdat ik in de andere topics las dat hij bij sommige modellen anders gemonteerd moet worden vroeg ik mij af.... kan ik hem zelf, als A techneut, ook monteren i.p.v een monteur.

Kunnen jullie mij hier een antwoord op geven.....  ;)

Groetjes  :)

JCviggen

De standaard brug zoals Marc en Volvo ze verkopen is prima...andere modellen zijn volgens mij enkel een cosmetisch verschil.

de voorkant van de auto voelt wat lichter en zekerder aan in de bochten vind ik. Althans, dat dacht ik toen ik het pas had gemonteerd, inmiddels ben ik het zo gewend dat ik het niet meer merk. Eigenlijk vond ik het vooral merkbaar op ronde punten. Een wereld van verschil is het zeker niet, maar het is een goedkope verbetering die ook nog eens mooi staat ;)

comfort maakt geen enkel verschil.

montage is niet moeilijk als je een paar sleutels van het juiste formaat hebt ;)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Volvo4Life

@ JCviggen

Bedankt voor je reactie (ook in het andere topic..95 vs. 98) ;)

Groetjes Tim