Goodyear efficient grip 225/45/R17 onder C70 T5 '98

Gestart door jwj1976, 16-02-2015 13:25:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MEN-O

Ik heb dezelfde ervaring als jij, Heb nu Vredestein Ultrac Cento sinds kort voorop zitten, hiervoor Michelin Primacy's maar ik vond de hogere prijs daarvan nauwelijks de moeite waard.
(Ong. 5000 Km langer mee gereden, maar vond de wang vrij slap, nu stijvere wang maar daardoor wel erg 'gevoelig', - Oh, en nog steeds niet genoeg grip om volgas de snelweg op te knallen helaas  :eusa_whistle: :angel:)

jwj1976

Dan ga ik binnenkort ook maar de Eagle F1 assymetric 2 vooronder laten monteren. Wat een mondvol trouwens...  ???

Hopelijk gaan ze ook richting de 40dkm, das al een verdubbeling iig :) Overigens rijd ik ook rustig, maar trek wel 2x per dag eventjes door naar de 5000 toeren.  :eusa_dance:, zelfs na 7 maanden kan ik het gewoon niet laten.

Hopelijk liggen deze goodyears wat stabieler op de weg. Ik heb nog nooit zo vaak twee handen aan het stuur moeten houden. Het lijkt wel of ik continue door een storm rijdt. Elk spoortje en ribbeltje wordt je ingetrokken. Daarentegen heb ik ook nog nooit op 17" gereden  ;D

Ik zal in ieder geval dit topic bijwerken als er andere onderliggen om mijn ervaring te delen. Iemand nog tips voor prettige bandenwissel in de buurt van Utrecht of Gouda?
4̶4̶0̶ 4̶6̶0̶ S̶7̶0̶  C̲7̲0̲ ̲2̲.̲3̲T̲5̲