Mini meeting: Automaat Flushen

Gestart door Rad, 02-02-2005 23:10:48

Vorige topic - Volgende topic

Rudi

Op zich had ik ook wel mee willen doen,heb me bedacht maar die locatie Eindhoven.Mensen uit het noorden hebben dus altijd pech,maar goed dat ik geen clublid ben bespaar ik toch nog wat :-\ ;D ;)
Dr.Go-Fast...

mehn

Citaat van: Rudi op 25-02-2005 10:39:02
Op zich had ik ook wel mee willen doen,heb me bedacht maar die locatie Eindhoven.Mensen uit het noorden hebben dus altijd pech,maar goed dat ik geen clublid ben bespaar ik toch nog wat :-\ ;D ;)

Dat snap ik niet  ??? Hiervoor had je geen lid hoeven zijn. Je kunt ook a.s. sleuteldag naar Nordicar in HHWaard, maar daar moet je dan weer wél lid zijn  :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rudi

@Mehn,ik woon niet in de buurt van eindhoven... ;D
Dr.Go-Fast...

Rad

??? Je kan je gewoon inschrijven als forum-lid hoor  ;)

Rudi

Citaat van: Rad op 25-02-2005 17:12:00

Als ik helegaar naar Eindhoven moet rijden ben ik een veelvoud aan € kwijt aan benzine..daarom mijn twijfels ;)
Dr.Go-Fast...

Rad

Citaat van: Rudi op 25-02-2005 18:07:08
Citaat van: Rad op 25-02-2005 17:12:00

Als ik helegaar naar Eindhoven moet rijden ben ik een veelvoud aan € kwijt aan benzine..daarom mijn twijfels ;)
Duidelijk!

wepster

Citaat van: )()()sT op 23-02-2005 11:03:42
Voor de Limburgers onder ons:

Verzamelplaats: meestal AC Weert....
Zoals Mathh al zei: "oke, dan rijden we de laatste 3 minuten wel samen verderrrr"  8)

Mogelijk is natuurlijk ook ergens eerder af te spreken bv. vd Valk Stein, of een tankstation ergens onderweg (daar voorbij Sittard??)

Voorkeuren?? Roept u maar  :)

EN HOELAAT SPREKEN WE DAAR DAN AF BIJ DE AC OF WORD HET HET TANKSTATION ZWENTIBOLD EN HOELAAT DAN DAAR
??? ??? ??? ???

mehn

Citaat van: wepster op 25-02-2005 20:12:46
EN HOELAAT SPREKEN WE DAAR DAN AF BIJ DE AC

Zie pagina 8  ;)

XC60 D4 AWD:

wepster

Citaat van: mehn op 25-02-2005 20:56:50
Citaat van: wepster op 25-02-2005 20:12:46
EN HOELAAT SPREKEN WE DAAR DAN AF BIJ DE AC

Zie pagina 8  ;)

THANKS FOR THE INFO MAIKEL ZAL ER OOK OM DIE TIJD ZIJN

850Tim

Citaat van: mathh op 24-02-2005 16:21:24
Hallo Tim, dit heb ik nog gevonden inzake de door mij benodigde olie

New Aisin Warner 6 Speed ATX Fluid Requirements
http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/NAUSENPVLMOMobil_ATF_3309.asp

en hier nog wat info uit een ander forum:
http://theoildrop.server101.com/cgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=16;t=001389;p=

Kun je hier ook aan komen? (15 liter)
mvg Math

Math,
Ik heb de Product Description even uitgeprint en zal 'm maandag naar m'n olie leverancier faxen. Misschien kan hij erwat mee. Ik koop de olie in bij Unil en die hebben (schijnt) een eigen raffinaderij'n.
Ik laat het je nog weten.
Ps. is dit wat speciaals??
Groeten, Tim
Simply the best.......

Jan_D.

Zoals ik all eerder aangegeven had, heb ik wel belangstelling, maar ik kan dan helaas niet.

Groet,

Jan

thuur

wepster heeft de CAPSLOCK KAPOT GELOOF IK ;)

O, en nogmaals: wacht niet op mij bij Swentibold of Nederweert. Maar for the record: hoe laat bij Swentibold?

Gr 8)

Rad

LET OP!!

Ik ga er voor het flushen van uit dat iedereen ook de koeler mee wil spoelen en dat we dat dan volgens de "handleiding van Ed" doen. In dat geval zijn er geen nieuwe slangklemmen nodig, alleen een afdichtring voor de vulopening.

Ik zal zorgen dat er voor alle flushers zo'n ring is.

Wil je toch ook een nwe slangklem, en dus de koeler niet meespoelen, laat dat dan even weten!

mathh

Citaat van: Tim op 25-02-2005 21:18:09
Citaat van: mathh op 24-02-2005 16:21:24
Hallo Tim, dit heb ik nog gevonden inzake de door mij benodigde olie
New Aisin Warner 6 Speed ATX Fluid Requirements
http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/NAUSENPVLMOMobil_ATF_3309.asp
en hier nog wat info uit een ander forum:
http://theoildrop.server101.com/cgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=16;t=001389;p=
Kun je hier ook aan komen? (15 liter)
mvg Math
Math,
Ik heb de Product Description even uitgeprint en zal 'm maandag naar m'n olie leverancier faxen. Misschien kan hij erwat mee. Ik koop de olie in bij Unil en die hebben (schijnt) een eigen raffinaderij'n.
Groeten, Tim
Voor onze club wel, voor andere automerken weer niet. |in ieder geval zo speciaal dat ie absoluut niet gemengd mag worden met dexron III.
mvg math

V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

mehn

Citaat van: Tim op 25-02-2005 21:18:09
Math,
Groeten, Tim

Even ter verduidelijking: aléén mathh heeft deze olie nodig, de rest moet er dexronIII in kiepen  ;)

XC60 D4 AWD: