Volvo Experience 2015

Gestart door Ben, 18-02-2015 18:16:43

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Ik ben er niet geweest dus mag niet oordelen over hoe het was, maar als ik dat filmpje bekijk ziet het er goed uit.

Ook ben ik van mening als dat achterlijke 'prijsjesgedoe' eruit gaat (bij welke meeting dan ook), dat het al een hoop gedoe en gestress voor iedereen scheelt....  Maak er een leuke dag van met elkaar met een stel mooie en leuke Volvo's en de rest soit !

erik brouwers

Tja! Voor mij geen Volvo Experience meer.
Blijf het echt slecht vinden op alle punten.

Erg jammer ik had me er heel wat van voorgestel.......
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

Johann

Citaat van: erik brouwers op 01-07-2015 20:15:30

Ach kom.

Qua concours hoef je misschien niet meer mee te doen of anders Volans onder de auto zetten en het turbodrukmeterslangetje onder de aanzuigbuis door laten lopen en dan is ie origineel. Dan nog mag die auto gewoon gezien worden en past ie dus altijd bij de static.

Afgelopen jaar was heel gezellig qua indeling en duur. Zou nu misschien het terras aan de achterkant met een paadje verbinden richting parkeerplaatsen waar nu de static was zodat je volgend jaar een iets mooiere verbinding hebt met het nu ongebruikte deel parkeerplaatsen.
Denk dat meneer Blokzijl z'n collection volgend jaar gewoon ondergeschikt moet maken aan het paviljoen deel. Je loopt er vanaf de bezoekersparkeerplaatsen langs en kunt kijken maar het accent op het nieuwe deel concentreren.

Kunnen we gewoon weer gezellig lallen. Misschien hebben de koeien dan vlees en eet je geen vel over bot ribs. ..  ;)

DennisvdB

Ik had begrepen dat er spare-ribs geserveerd werden en die komen toch echt van een varken af.

;D

Jelmar

De BBQ saus op de spareribs was echt een hoogtepuntje ;D daar heb ik dus maar een flesje van mee naar huis genomen ;D
850R

elianmars

Ik ben zowel vorig jaar als dit jaar niet geweest. En ik heb vorig jaar al aangegeven waarom.
Als mijn kids niet welkom zijn, kom ik niet :P

erik brouwers

Citaat van: Johann op 01-07-2015 20:26:38

Ach kom.

Qua concours hoef je misschien niet meer mee te doen of anders Volans onder de auto zetten en het turbodrukmeterslangetje onder de aanzuigbuis door laten lopen en dan is ie origineel. Dan nog mag die auto gewoon gezien worden en past ie dus altijd bij de static.

Afgelopen jaar was heel gezellig qua indeling en duur. Zou nu misschien het terras aan de achterkant met een paadje verbinden richting parkeerplaatsen waar nu de static was zodat je volgend jaar een iets mooiere verbinding hebt met het nu ongebruikte deel parkeerplaatsen.
Denk dat meneer Blokzijl z'n collection volgend jaar gewoon ondergeschikt moet maken aan het paviljoen deel. Je loopt er vanaf de bezoekersparkeerplaatsen langs en kunt kijken maar het accent op het nieuwe deel concentreren.

Kunnen we gewoon weer gezellig lallen. Misschien hebben de koeien dan vlees en eet je geen vel over bot ribs. ..  ;)
Ah Johann,

Je weet wel wat ik hier mee bedoel, ik ging er niet vanuit dat ik in de prijzen zou vallen......
Al had ik dat natuurlijk wel gehoopt......zoals ik al aan gaf vind ik dat de jury goed had moeten aangeven wanneer ze naar welke modellen komen kijken.......dan had ik ook even m'n verhaal kunnen doen! Daar komt natuurlijk bij dat ik m'n 850 R zoals ik hem er nu bij heb staan geweldig vind.......😎 en ok ik bent het kwa originaliteit helemaal met je eens hoor, maar maken die nebula velgen en schroefset dan zo veel uit..........buiten dat is m'n R nooit gespoten en 100% origineel😉
Ik baalde ook heel erg van die modder op de parkeerplaats!
Dus ik hoop dan ook dat hier de volgende keer rekening mee word gehouden.

arjen850

Citaat van: erik brouwers op 02-07-2015 16:42:46
Citaat van: Johann op 01-07-2015 20:26:38

Ach kom.

Ah Johann,

Je weet wel wat ik hier mee bedoel, ik ging er niet vanuit dat ik in de prijzen zou vallen......
Al had ik dat natuurlijk wel gehoopt......zoals ik al aan gaf vind ik dat de jury goed had moeten aangeven wanneer ze naar welke modellen komen kijken.......dan had ik ook even m'n verhaal kunnen doen! Daar komt natuurlijk bij dat ik m'n 850 R zoals ik hem er nu bij heb staan geweldig vind.......😎 en ok ik bent het kwa originaliteit helemaal met je eens hoor, maar maken die nebula velgen en schroefset dan zo veel uit..........buiten dat is m'n R nooit gespoten en 100% origineel😉
Ik baalde ook heel erg van die modder op de parkeerplaats!
Dus ik hoop dan ook dat hier de volgende keer rekening mee word gehouden.

Ach Erik, doe geen moeite. Prijs winnen doe je toch niet met een donker interieur😂😉😀

maruska

een rode met licht interieur ook niet, dat scheelt ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

Citaat van: maruska op 02-07-2015 23:59:10

Klopt, daarom heb ik de moeite ook niet genomen ;D

Emiel

Citaat van: Silver_R op 01-07-2015 11:30:07
Nogmaals, probeer zelf maar eens iets te organiseren.

Dooddoener dit, helemaal op dit forum.

Op dit forum worden veel op eigen initiatief meetings, sleutelmeetings, airco meetings etcetc georganiseerd en volgens mij zijn de deelnemers dolenthousiast na afloop. Laagdrempelig? Geen entree? Spare ribs met vlees?

Daarnaast, groter hoeft niet beter te zijn. Het R event was prima georganiseerd, en dit evenement ook, maar de uitvoering/uitwerking van de laatste was teleurstellend.

erik brouwers

Citaat van: arjen850 op 03-07-2015 06:49:27
Citaat van: maruska op 02-07-2015 23:59:10

Klopt, daarom heb ik de moeite ook niet genomen ;D
Lol haha

mafvanvolvo

Als mensen naar zoiets gaan,hebben ze allemaal verschilende ideeen hoe alles eruit ziet daar op die terreinen,ben daar nu voor de 2e keer geweest en ja het was weer anders als in 2014 en ja dat moet ook ,elk jaar dezelfde opstelling is ook niet leuk,ook met het parkeren ,er stond op het parkeer terrein waar de Volvo 700  stond daar tussen ook Volvo,s 850 geparkeerd,maar er was totaal geen controle daarop dat moet ik wel toegeven,sommige hier kunnen het verschil tussen een Volvo 850 of een Volvo 940 nog niet en dat is wel jammer.
Voor de rest hebben wij met veel plezier op de terreinen rond gelopen om het divers aan Volvo,s te aanschouwen,die mensen hebben
die dag ervoor hun best gedaan om hun Volvo er in showroom staat klaar te maken voor deze show en altijd want daar ontkom je niet aan  en dat heet kritiek,dus ik zou die lui willen zeggen ,neem contact op met de organisatie en zeg gewoon in hun gezicht wat jij er van vind en wat in jou ogen beter moet,nog beter vraag of jij het mag organiseren ,dan kijken wij volgens jaar wat er dan aan schort,want een ding is zeker ,het is nooit goed en zeikerts hou je toch altijd,voor de rest allen een goed weekend toegewenst en neem dit in gedachte
het organiseren van zoiets blijft altijd mensen werk die dit met volle overgave hebben georganiseerd.

Groeten Ted.

KIM

Citaat van: Emiel op 03-07-2015 08:53:43
Citaat van: Silver_R op 01-07-2015 11:30:07
Nogmaals, probeer zelf maar eens iets te organiseren.

Dooddoener dit, helemaal op dit forum.

Op dit forum worden veel op eigen initiatief meetings, sleutelmeetings, airco meetings etcetc georganiseerd en volgens mij zijn de deelnemers dolenthousiast na afloop. Laagdrempelig? Geen entree? Spare ribs met vlees?

Daarnaast, groter hoeft niet beter te zijn. Het R event was prima georganiseerd, en dit evenement ook, maar de uitvoering/uitwerking van de laatste was teleurstellend.

Ben ik niet met je eens. Ik heb nu een aantal keren de rode r meeting georganiseerd en er is vrijwel altijd gezeik.
Ofwel het gaat over dat we kleur discrimineren of we doen iets fout onderweg, elke keer is er wel iets.
Gelukkig zijn dit maar enkelingen.
Het blijft gewoon moeilijk het iedereen naar de zin te maken...