Gijsbert-5 back on track met een R

Gestart door Gijsbert-5, 07-03-2015 14:49:36

Vorige topic - Volgende topic

hertogjan6

Hij is goed veranderd gijsbert!  8) (of is het een andere)  :eusa_shifty:

Gefeliciteerd! Met de geboorte  Beetje laat  :eusa_shifty:

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

henry classic v70

Citaat van: Dennis1974 op 11-07-2015 21:00:48
Ik vind het een wereld uitvinding dat plastidip. Ik kan totaal niet netjes spuiten...ik krijg altijd van die sinaasappel huidjes. Maar dat plastidip trekt zichzelf zo mooi strak dat je het niet fout kan doen....vooral voor de gril en daklijsten is het perfect. Geen last van steenslag meer enzo.

Zit ook eraan te denken om de lijsten en bumperdeks te doen....

Heeft Roger ook gedaan deze week, misschien heeft hij wel tips...
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,73867.msg1605830.html#msg1605830
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Gijsbert-5

Citaat van: henry classic v70 op 12-07-2015 14:50:48
Citaat van: Dennis1974 op 11-07-2015 21:00:48
Ik vind het een wereld uitvinding dat plastidip. Ik kan totaal niet netjes spuiten...ik krijg altijd van die sinaasappel huidjes. Maar dat plastidip trekt zichzelf zo mooi strak dat je het niet fout kan doen....vooral voor de gril en daklijsten is het perfect. Geen last van steenslag meer enzo.

Zit ook eraan te denken om de lijsten en bumperdeks te doen....

Heeft Roger ook gedaan deze week, misschien heeft hij wel tips...
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,73867.msg1605830.html#msg1605830

Bedankt, ziet er niet verkeerd uit!

Gijsbert-5

Citaat van: hertogjan6 op 12-07-2015 14:47:26

Bedankt :)

Dit is niet de auto die jij in gedachten hebt denk ik ;) Dat is waarschijnlijk mijn vorige, een T-5R met paarse remklauwen..
Deze heb ik pas een paar maanden..

leons850

Citaat van: Gijsbert-5 op 13-07-2015 19:59:09
Citaat van: hertogjan6 op 12-07-2015 14:47:26

Bedankt :)

Dit is niet de auto die jij in gedachten hebt denk ik ;) Dat is waarschijnlijk mijn vorige, een T-5R met paarse remklauwen..
Deze heb ik pas een paar maanden..

Wakker blijven Leroy. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Gijsbert-5

Sinds afgelopen zaterdag heeft de R last van een identiteitscrisis  ;D

Bij Dirk in Nijmegen een roestvrije V70 klep overgezet. Moet hem nog wel even netjes maken (strip eruit, stickers eraf), maar het is zo al een hele verbetering.

Ook nog een hebbedingetje weten te bemachtigen  :)

Wordt vervolgd..

Boeijke

Netjes hoor allemaal. Ziet er goed uit.
Maar gaat ie in therapie voor zijn identiteitscrisis?

En nog gefeliciteerd met jullie zoon.

Gijsbert-5

Dankjewel :). Met de R komt het wel weer goed. Alleen duurt alles wat langer ondat de kleine aardig wat tijd opslokt ;)

KIM

Mooi hoor.
Als je dan toch bezig bent, doe er dan meteen even een Clio wappertje op: Veel mooier.

Gijsbert-5

Toevallig zit die er al op, inclusief 106 wisserblad maar staat nog niet op foto ;)

leons850

Gijsbert is net zo snel als die wagen van hem. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Gijsbert-5

Paar kleine nieuwtjes...afgelopen week 2 R voorstoelen kunnen bemachtigen.  :eusa_dance:
De bijrijdersstoel is supernetjes dus die kan ik zo overzetten. De bestuurdersstoel heeft echter een gat aan de zijkant van het zitvlak (hele vreemde plaats, maar goed) dus ik ga de zitting van de huidige bijrijdersstoel overzetten op die stoel en dan heb ik weer een net interieur. Ook nog een erg nette mattenset erbij kunnen scoren.

De strip onder de achterruit heb ik ook verwijderd, dit ging gelukkig vrij makkelijk nadat ik er wat WD40 achter had gespoten. Logo's ook verwijderd, maar zijn nog zichtbaar, ff een keer flink poetsen denk ik ;).

Dan nog nieuws over de velgen...ik heb laatst een setje Volans gespoten en nieuwe banden erom laten leggen en dat bevalt op zich erg goed, maar nu kwam ik een setje OZ Superleggera velgen tegen en dit vind ik persoonlijk nog mooiere velgen dus ik heb ze gekocht. Het is een keer wat anders  ;)

Denk dat ik de kleur voorlopig zo laat. Misschien ooit eens met Plastidip in de weer. Moet wel weer nieuwe banden kopen, want de velgen zijn 8J en daar liggen de 205 45 banden van de Volans iets getrokken op en dat vind ik niet wat..
De Volans ga ik verkopen als ik er een fatsoenlijke prijs voor kan krijgen. Als er iemand interesse heeft dan hoor ik het wel. Ze zijn zoals gezegd vers gespoten in Volvo 932 kleur en er liggen nieuwe 205 45 Nexen banden om.

Wordt vervolgd..