Verkoop of inruil?

Gestart door JorritV70, 10-03-2015 17:10:44

Vorige topic - Volgende topic

kulk

Gewoon verkopen en kijken of er iemand met een bod komt.

Roffel heeft z'n geld sowieso opgebracht als je er 3 ton in gereden hebt, netjes hoor!

JorritV70

Helaas, kreeg vrijdag avond een telefoontje, de auto handelaar had te auto een week aan zijn vader uitgeleend die zat te wachten op zijn "nieuwe" auto. Maar die was zo enthousiast over de auto geworden dat hij hem heeft gehouden:(.

Dus rustig verder opzoek. Had nog een auto bij Hennes in Nijmegen gezien, maar het telefoongesprek ging zo onsympathiek dat ik daar maar van af heb gezien.

Nog naald bedankt voor alle reacties.

UserID6342

Doe jezelf, en vooral je knip, een plezier en koop niets bij mijn 'vriend' Hennes. Is een lamstraal van een gast met alleen maar meuk..

kulk

Ben ik het volledig mee eens!

Ik ben daar ooit eens gaan kijken naar een T-5 op LPG met lage km-stand.
Van tevoren dus even gebeld met ze om na te vragen of de gegevens in de advertentie klopten omdat het te mooi leek om waar te zijn.
Nou, dat was dus ook zo, het betrof een benzine auto dus ik was helemaal voor jan lul naar Hennes gereden vanaf Amsterdam

JorritV70

Grappig om dit te horen, dan zat mijn gevoel dus toch goed. Blij dat ik dan toch niet naar Nijmegen daarvoor ben "afgereisd"

degroenetuinman

Hee, lees nu dit topic pas, hoe is het afgelopem? Heb zelf een zelfde groene (d.o.p.) tdi, maar dan 850 met 5 ton op de teller, perfect onderhouden maar ja, wat kan ik er voor vragen/krijgen bij inruil, marktplaats, opslag, onderdelen er zelf uithal n etc?

BBS

Citaat van: degroenetuinman op 28-03-2016 19:26:41
Hee, lees nu dit topic pas, hoe is het afgelopem? Heb zelf een zelfde groene (d.o.p.) tdi, maar dan 850 met 5 ton op de teller, perfect onderhouden maar ja, wat kan ik er voor vragen/krijgen bij inruil, marktplaats, opslag, onderdelen er zelf uithal n etc?

Helaas weinig meer dan een oud-ijzer prijs. Die oude diesels en tegenwoordig ook benzine stokers leveren geen drol meer op. :-\
Meest voor de hand liggend is doorrijden tot 'ie helemaal niet meer wil....
Volvoloos....