Jan45 stelt zich ook even voor.

Gestart door jan45, 24-04-2015 13:56:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jan45

Dag Volvo collega's,
Wie ben ik???? Tsja volgens mij zijn er nog hele volksstammen die met deze vraag worstelen, maar als introverte einzelganger zal ik mijn best doen.
Ik ben jan45 dat laatste is mijn geboorte jaar dus ondertussen 70 jaar jong of oud net als je het hebben wil. Ben getrouwd met Irma en gepensioneerd
internationaal berger van de ANWB. Rij nu nog een of twee keer per week naar UK met medicijnen om het niet te verleren en omdat ik het nog steeds leuk vind, met de prettige bijkomstigheid dat wat wat lekkere krenten in de pap brengt. Iets wat bij Volvo soms geen overbodige luxe is.
Ik heb in de loop der jaren natuurlijk aardig wat auto's (verder) versleten.
Onze laatste aanwinst is een S80 2.9 uit 2003 met 130000km ervaring. Dat is onze tweede s80 2.9 de eerste was uit 1999 en had 370000km ervaring toen ik te dicht bij een trekhaak kwam en daar kon die toch niet tegen. We hebben de auto nog en mogelijk bouw ik hem nog een keertje weer op of gebruik ik hem voor onderdelen, wie weet, bij deze oude heeft het allemaal een beetje tijd nodig. Dud hebben we een andere gekocht omdat we niet zonder wilden.
Daarnaast hebben we nog twee citroen's Xsara diesels mijn vrouw om naar haar werk te rijden in Tiel en ik om overal rond te crossen.
Jullie zullen denken waarom rij je dan niet met de s80, nu toen ik pas met pensioen was heb ik dat gedaan tot mevrouw de directeur me op een dag vertelde dat ik die maand een kleine 700 euri benzine verstookt had en dat werd mij zelf een beetje te gortig, vandaar.
Dus onze Volvo word gebruikt als luxe om mee te toeren en regelmatig naar Zuid Frankrijk te tuffen, waar ik nu ook dit verhaaltje zit te schrijven met het twee vinger zoeksysteen.
groeten aan allen
jan45

volvobug

Welkom hier Jan, en aangezien we dol zijn op foto's: heb je als pensionado tijd om op dit forum te zoeken hoe je foto's kunt plaatsen  ;)?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

V70geRwin

Mooie intro en welkom  :eusa_clap:
Heb je ook foto's?

RoelNL

Welkom Jan!

En inderdaad foto's. Doe je zelf toevallig nog het onderhoud aan de auto want ondanks je respectabele leeftijd is sleutelen aan een auto voor de meeste mensen best ontspannend werk.

Succes met je auto en wie weet komt ooit nog een v70 of een 850 bij ;)

V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

jan45

Het onderhoud aan onze auto's doe ik inderdaad nog steeds zelf, ten eerste is het goedkoper en niet minder belangrijk dan weet ik zeker wat er wel en niet gedaan is. Goed onderhoud en normaal gebruik betekent voor onze auto's meestal veel probleemloze kmters.
Trouwens hartelijk dank voor de vriendelijke ontvangst op het forum!!!!!!!
Als we weet thuis zijn zal ik de fotos plaatsen.
groeten jan