voorstel rondje casavolvo

Gestart door casavolvo, 05-08-2015 17:35:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

t5joost

Nee nog niet. Cad heeft gister avond de bak dicht gebouwd. En tja ik heb het aflaten weten want moest bier drinken op de kermis.
Gaan vanmiddag weer aan de klus. Blok ophijsen en alles weer terug bouwen. Eerst nog even de motorsteun rubbers voor en achter vervangen voor nieuw, en het bovenste rubber voor een zeer goede gebruikte.

Emiel

Keuzes werden gemaakt.. ;D

Mooi gedaan en gedacht zo!

t5joost

Auto vandaag weer dicht gebouwd en een test rondje gereden 3e versnelling werkt weer.

Meteen even de originele Pegasus gemonteerd en de originele heldere koplampen




Vande week ook even goed door gepakt
Intrax voor veren gemonteerd meteen rubbers en lagers en achter nivomat verlagings bussen van DAIKO.
Al het onderhoud gedaan, olie beurd, luchtfilter, bougie's, distributie, achter blokken vervangen, motorsteun rubbers en automaatbak olie vervangen.

T5-Klaas

Ziet er weer netjes uit! Hoop nuttig werk verricht zie ik!
Tot snel.

Roffelze,
(T5-)Klaas
855 T-5R (019), B5234T5, M59, 18T, 3" downpipe, Ferrita catback, M4.4, (tuned by Schutten) ex V70 classic T-5 (417), ex V70 classic TDI (427)

Lammert

In korte tijd al veel verbeterd zie ik. Knap zo met die pegs! Welkom :D

KIM

Clever van die 3e versnelling!

V70geRwin

Zeker een nette bak geworden met de pegs en heldere lampen  :eusa_clap:

casavolvo

Ben echt super blij met het resultaat van ons werk.
Nu nog de rest puntjes afwerken.
Uitlijnen, interieur vervangen, kofferbak slot nazien, voorbumper  vervangen, airco repareren en goed poetsen

ron paul

Leuk om te zien hoe het zit met die derde versnelling. Mooie bak en applaus voor al het werk dat verricht wordt.