Kosten vervangen distributieriem

Gestart door EricV, 11-02-2005 20:32:55

Vorige topic - Volgende topic

EricV

Hallo alweer,

Nog 1 vraag en dan hou ik op, goed?
Wat zijn de kosten om de distributieriem te laten vervangen? Dan kan ik dat meenemen in de overweging en onderhandeling over de prijs eventueel....

Alvast bedankt (alweer)

Eric

tijzio

Ik heb het laatst laten doen bij mijn T5. Ik dacht 130 euro ongeveer. Valt eigenlijk wel mee dus.

Gr Matthijs

elianmars

Is dat bij de dealer gebeurd, of bij een niet-Volvo garage?

Vind 't niet duur, namelijk.
Als 't echt zo "weinig" kost, laat ik m'n riem denk ik maar uit voorzorg vervangen.

daytonawim

Net de snaar laten doen bij de dealer in Alkmaar 221 euro, ze hebben gelijk de multi riem vervangen
die moest er toch af. zelf kan het ook maar nu heb je tenmiste garantie :-)
Vond het niet te duur :-), bij twijvel over km stand van de riem altijd laten laten vervangen de schade kost vele male meer dan de snaar.

tijzio

Dat was bij de dealer in Beverwijk. Ik moet de bon ff zoeken hoor, maar het zat rond dat bedrag. In ieder geval was het zo'n prijs waar je bijna zelf niet tegen op kan sleutelen. De mijne is ook uit voorzorg vervangen. Ik kon gewoon niet ontdekken of hij of 240dkm was vervangen. Voor de zekerheid maar vervangen nu dus.

Peertje

Ik was ongeveer 350 euri kwijt...
Distri riem, multiriem en 2 spanrollen.
Hé? Geen banner meer?

daytonawim

IK vond het een redelijke prijs, ze hebben de chef ook nog even een rondje in de auto laten sturen, kreeg zeer positieve reactie's van de chef en het personeel over het uiterlijk,rijgedrag en motor loop.
enige advies schijven achtervervangen. (altijd leuk als je auto 11 jaar oud is en 350 k erop heeft toch)