Kostprijs herstelling

Gestart door Zodiac, 15-11-2004 15:32:16

Vorige topic - Volgende topic

Zodiac

Menskes...

Mijn 850 ESTATE 2.5-10v van 1995....
Heb prijs gekregen om linkerflank, rechterflank, motorkap en bumpers te laten herspuiten (er is wel wat plaatwerk aan de achterdeur en achterflank). Tussen de 1300 en de 1500 Euro's.
Vinden jullie dit veel?
Trouwens de zijstrips zijn deze gekleefd?
De voor en achter bumpers (niet gespoten gedeelte) zijn behoorlijk gekrast. Zijn hier oplossingen voor?
Spread your love...

BartT5R

Toch wat aan de hoge kant denk ik, ken je niemand die het na zijn uren kan doen?
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Zodiac

Neen... heb het hier al op het forum gevraagd maar geen reactie tot nu toe... :-(
Spread your love...

Peth©oni

Citaat van: Zodiac op 15-11-2004 16:43:12
Neen... heb het hier al op het forum gevraagd maar geen reactie tot nu toe... :-(

Die zal je wellicht ook niet zo snel vinden op het forum, meer rendement bereik je in je vrienden/kennissen kring of bij de spuiter zelf vragen (in de werkplaats).

suc7

thuur

Nou, ik ben ook op zoek naar een spuiter 'die t na z'n uren doet' en heb toch moeite eentje uit te halen.

Kom net van de CARe hier in t dorp. Wat moet ik gespoten hebben: de motorkap! Ok, en er zit een klein deukje in de achterklep (hoeft niet eens gespoten te worden van mij) en ik vroeg wat de meerprijs was voor de spiegelkappen en skirts.

Na heel droog en zwijgzaam een rondje te hebben gelopen om de auto zei hij doodleuk '2000 euro'.. ::)
(spiegels en skirts waren dan 300 euro........)

Nee, bedankt, dan koop ik liever een 850 erbij in de goede kleur, geloeiende.....

Niemand die een spuiter weet ??? (Liefst in de buurt, maar gezien deze prijzen wil ik best een stukje karren).

Zucht,

Gr :-(

daytonawim

Ik kan altijd eens een balletje opgooien, een kennis doet wel eens wat spuitwerk, maar ik weet niet wat het kost en of hij volvo's wil doen