hulpvraag - onbegrijpelijike storing in het elektrisch circuit

Gestart door robvandergrijp, 24-05-2015 20:07:35

Vorige topic - Volgende topic

robvandergrijp

Ik kan eventueel een linkje mailen met het filmpje van de foutcodes als iemand daar iets mee kan.  Hoe kan ik eventueel in contact komen met dirk? tnx

triton

Dirk342 zit gewoon hier op forum.Even op zijn naam klikken en pb sturen
Professioneel raddraaier

UserID6342

Kan het niet helemaal goed zien, maar zo te zien kun je met dit testertje niet goed de juiste codes te pakken krijgen.  Je hebt een PB inmiddels voor het maken van een afspraak.

robvandergrijp

Ik heb het hoofdrelais vervangen (bedankt piet :) en op het eerste gezicht lijkt het euvel verholpen. Even de komende dagen aankijken of het inderdaad opgelost is. dank

robvandergrijp

Helaas. toch weer een storing. Binnenkort bij dirk langs om de computer uit te lezen. Wordt vervolgd...

The Demon

Citaat van: robvandergrijp op 27-05-2015 19:08:51
Helaas. toch weer een storing. Binnenkort bij dirk langs om de computer uit te lezen. Wordt vervolgd...
Heel verstandig.

robvandergrijp

Bij dirk langs geweest, zeer gastvrij ontvangen. top.   Was zeer leerzaam. Computer aangesloten op ODB2 stekker om uit te lezen. Probleem: geen signaal!  Althans, niet op de twee computers rechtsvoor. Dirk wist al gelijk wat de oorzaak moest zijn: geen goede massaverbindingen. Het probleem is op te lossen door de accukabels te vervangen en daarnaast extra massakabels te monteren vanaf de computervoet (dikke bruine/zwarte kabeltjes) naar de massa van de accu. Was ik echt nooit achter gekomen, nogmaals bedankt dirk. Wordt vervolgd..    :)

Ewout Schalkwijk

Mooi dat je een stuk op 'gang' bent. Komt vast goed bij Dirk. :laugh:

Maarre...groeit dit uit tot een blog, of moet dit naar een ander topic verplaatst worden?

Succes,

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein