SC901 -> Asteroid Probleem externe versterker

Gestart door koelkast, 25-07-2015 13:54:29

Vorige topic - Volgende topic

koelkast

Hoi,

Heb me recent een asteroid smart gekocht maar krijg het geluid niet werkende. Mijn v70r classic heeft een externe versterker onder de passagiersstoel zitten en hiervoor is op de originele radio een aansluiting voorzien maar op de parrot niet.
De parrot heeft wel 3 RCA out aansluitingen : 1x speakers vooraan 1x speakers achteraan en 1x subwoofer

Originele radio Volvo SC901

Aansluiting aan de radio die naar de externe versterker loopt

parrot radio

Nu vraag ik me af of ik gewoon een verloopstekker kan kopen van de 6 pins naar rca en of dit dan werkt. Zoja, waar kan ik zoiets kopen? Want de hele wagen strippen voor nieuwe bekabeling te leggen zie ik niet echt zitten...

koelkast

topic mag dicht, heb een kabeltje gekocht via ebay in de US.
Nu nog op zoek naar een omvormer voor de antenne.

Ik vroeg me wel af waarom er een kabel aangesloten is op de subwoofer uitgang van mijn sc901, terwijl ik helemaal geen subwoofer heb ? Iemand?

V70geRwin

De 901 heeft geen subwoofer uitgang.

Heb je het al werkend, geen aardlus problemen?

koelkast

Citaat van: V70geRwin op 25-07-2015 17:08:30
De 901 heeft geen subwoofer uitgang.

Heb je het al werkend, geen aardlus problemen?
Neen nog niet, heb net de kabel besteld vanuit Amerika, heb weinig zin/tijd om er zelf eentje in elkaar te solderen.

Vreemd, er staat sub opgeschreven thans, maar vermoed dat dit de extra antenne moet zijn dan, las ergens dat er een extra antenne is voor bij slechte ontvangst? Deze gewoon los laten bengelen bij aansluiten aftermarket radio?

Ik hou jullie op de hoogte zodra de kabel binnen is.