C70 dynaudio - subwoofers

Gestart door Wasbeer, 15-07-2015 18:22:33

Vorige topic - Volgende topic

Wasbeer

Hallo,

na alle motorische aanpassingen kwam ik toe aan het op orde brengen van de audio in mijn C70.
Vorige eigenaar had de bekabeling van alle speakers inclusief tweeters verknipt, zelfde DIN versterker kabel was doorgeknipt.
Ook de deurspeakers waren vervangen door een onbekend merk.

Goed, ik heb daardoor alle bedrading weer teruggebracht naar origineel en van een C70 cabrio van de sloop alle speakers , de versterker DIN kabel, versterker 4x100w en subwoofers vervangen/geplaatst.

Nu zit het grootste probleem (denk ik) in mijn aftermarket 2din radio. De verloopstekker van de versterker-DIN kabel-->RCA inclusief aansluiten blauwe remote kabel reeds gedaan maar ik krijg met geen mogelijkheid de twee subwoofers in de rugleuning achter aan de praat. Los van de knop in het middenconsole.

Heeft iemand enig idee of het mogelijk is deze subwoofers aan te sturen met een aftermarket radio?

Ik heb het vermoeden dat bijgaande stekker er mee te maken heeft maar kan in de schema's van bv de SC901 er niks over vinden.?

hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Bvd!

1.) Volvo S40 2.0 190.000km 2.) Volvo S70 2.5T 220.000 3.) Volvo C70 2.4T 5K.......

id20driver

De afgebeelde stekker is voor aansluiting van een telefooncarkit.
Controleer en verhelp indien mogelijk het volgende:
Werken de linker en rechter achterspeakers wel?
Heb je ook de scheidingsfilters voor de subs/achterspeakers gemonteerd?
Krijgen deze wel spanning als het contact in stand 2 staat en zijn ze goed verbonden met massa?
Gaat het ledje op de speakerschakelaar (console)branden bij indrukken?
C70 - T5. Convertible Prestige. Turquise Blue Pearl. Black softtop. Beige softleather. Claret woodinlay. Dynaudio Dolby Surround Prologic. Parkingheater

Wasbeer

Dank voor je reactie!

L+R werken wel en LED lampje brandt ook op de schakelaar.

Het probleem zal hem vast zitten in de scheidingsfilters.

Klopt het dat deze geplaatst zouden moeten zijn achter de subwoofer rechts achter?
Deze scheidingsfilters zijn afwijkend van de scheidingsfilters voor..

1.) Volvo S40 2.0 190.000km 2.) Volvo S70 2.5T 220.000 3.) Volvo C70 2.4T 5K.......