Hoi ik ben Nick

Gestart door vanHooftVolvo, 17-06-2015 18:34:36

Vorige topic - Volgende topic

vanHooftVolvo

Goedendag.
Mijn naam is Nick en woon in Tilburg.
Ik ben inmiddels al 2 jaar trotse eigenaar van een 854 USA uit 1995 in de prachtige kleur dop.
Heb al regelmatig rond gekeken en dankzij dit forum doet mijn elektrische rugleuning het weer ;)
En heb een keuze kunnen maken uit verlagingsveren. (zijn uiteindelijk Eibach's geworden)
Maar nu vond een vriendelijke mevrouw de straat niet breed genoeg en heeft met haar Ford Fiesta tegen mijn (geparkeerde) 850 gezeten.
Nu ben ik opzoek naar een spatscherm rechts voor. Als iemand die heeft liggen of iemand kent dan hoor ik dit graag van U.

Vriendelijke Groet
Nick van Hooft

heutink

:)
Hallo Nick
welkom door opa vanuit Enschede
er zijn nog zat spatschermen te koop, kijk maar eens op het topic onderdelen te koop of op de sloop
trouwens...........als jij een nieuw scherm nodig hebt, moet de Ford welhaast total loss zijn  ;D
succes met de auto en veel plezier
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

vanHooftVolvo

Dank voor de tip. Maar tot nu toe nog weinig geluk gehad met de sloperijen. Of ze hadden hem niet op kleur of ze waren beschadigd. Het bovendek van de bumper heeft ook een flinke veeg maar misschien dat ik daar nog wel iemand voor ken die dat netjes krijgt. En een heel klein hoekje van de knipperlicht maar je moet het weten anders zie je het niet dus dat heeft geen haast in mijn ogen.
Fordje had idd meer schade alleen zei ze dat dat ook door een eerdere aanrijding van haar had kunnen komen :eusa_wall:

dielie850

Welkom Nick.
Leuk weer een usa erbij ;D
Hoe komt jou auto hier op de nederlandse wegen terecht?
Mijn witte is ook een ammi en is geleverd hier op de afnorth basis in Brunssum :D

vanHooftVolvo

Dankjewel.
Mijn USA is in Nederland afgeleverd (waar precies moet ik even in de historie terug gaan zoeken)
En heeft de eerste 9 maanden in Duitsland door gebracht. Daarna is hij weer terug naar Nederland gekomen. Ik heb me laten vertellen dat het toen der tijd voor buitenlanders voordeliger was om hier auto's te kopen. Hoe dat precies zat weet ik ook niet. Maar waarom er dan een mijlen teller in zit is mij een raadsel want hij heeft USA nooit gezien. Zelf vind ik het leuk, is toch net even anders met de knipperlichten.