Maarten B stel zich voor.......

Gestart door Maarten B, 25-12-2015 13:16:43

Vorige topic - Volgende topic

Maarten B

Moet je je voorstellen?... dat je meer dan 1000 km per week in een Peugeot partner moet rijden.
Ik heb een tijdje geprobeerd maar het beviel voor geen meter. Van kinds af vind ik de Volvo vooral de hoekige moddellen erg stoer. Mijn eerste Volvo was een 440 die ik snel weer van de hand deed, er staat Volvo op, dat is ook alles. Na een paar jaar heb ik een tijdje in een v70 classic gereden Waar ik veel motor problemen mee had, terwijl de 850 van m'n meisie maar bleef gaan. De v70 is na 4 keer langs de baan te hebben gestaan ook weer weg gegaan. Daarna heb ik een aantal jaar in een Skoda fabia gereden 1,9 TDI en daar was ik toch zeker wel tevreden mee, alleen het dashboard leek op den duur wel een kerst boom met al die alarm lampjes. Oorzaak? Niet te vinden.  Dan misschien toch maar eens een nieuwe auto kopen.
De v70, ik heb twee keer een proef rit gedaan maar.....  Neee dit is niet wat mij kan bekoren, en onder de kap... Een 4 cilinder haha. Volkswagen, BMW en Audi met al die electronica erop en eraan werd het ook niet. Uit eindelijk heb ik een nieuwe P partner gekocht, handig voor m'n werk en goedkoop dacht ik. Die heeft in een jaar dik 12 weken bij de garage gestaan omdat de cruis controle het niet deed. Dus nu kocht ik eind juli maar een weer een oude 850 2,5 TDI automaat uit '96 van marktplaats, een geïmporteerde uit Duitsland. En ik kan je wel vertellen daar wordt ik blij van. Er moest wel het een en ander aan gebeuren, maar dan heb je ook wel wat. Het rijdt werkelijk waar fantastisch, je hebt veel beenruimte en andere ruimte trouwens ook. Het is een auto waar je lekker veel zelf aan kan doen en waar niet al teveel electronisch bagger aan zit. Voor tips en onderdelen moet je lid van het forum worden zei een maat van mij, dus hier ben ik.

marc-850

Welkom hier met die onverwoestbare 850..

UserID6342