timdevilee stelt zicht voor

Gestart door timdevilee, 09-06-2015 16:27:44

Vorige topic - Volgende topic

timdevilee

Goedemiddag mede Volvobezitters,

Ik ben Tim 19 jaar oud.

Als vorige auto had ik een Fiat Barchetta, maar dat mocht wel wat groter. Na een lange zoektocht naar een mooie auto die ook de caravan kon trekken. Was ik perongeluk een bordeaux rode Volvo 850 tegen het lijf gelopen. Door goede ervaringen met de 940 van mijn schoonpa. Hem toch maar voor een prikkie gekocht. Deze week ga ik hem helemaal laten checken en dan maar hopen dat ik er veilig mee naar Portugal kom.

Foto's volgen nog ;)

volvobug

Tja, een ongeluk zit in een klein hoekje  ;). Welkom hier en idd, laat maar komen die foto's.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

timj

Hoi Tim,

Welkom !!!

Wat een mazzel dat je ihn deze tijd een 850 kan kopen voor een prikkie inderdaad,gefeliciteerd.!!! :eusa_dance: :eusa_whistle:

Toen ik jouw leeftijd had...(sstt zeg het niet..opa) ..kwamen de 850's net uit en waren de 740's ook nog redelijk nieuw toen kon je weinig kopen in die tijd.

Veel succes en je zla zeker in dit forum de hulp,advies en steun krijgen.

groeten

tim

timdevilee

Helaas, hij is gecheckt en blijkt dus dat de thermostaat voor de kachel eruit gehaald is omdat anders de motor te warm werd. Nu hem maar weer proberen te verkopen als zijnde klusauto. Iemand nog ideeen?

leons850

Repareren?

Thermostaat kapot, temp sensor oud of radiator verstopt. Allemaal goed te doen hoor.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Thijs850

Je meld je aan op het forum, je wordt verwelkomt genoeg tips hier om je 850 te kunnen repareren.. En dan verkoopt hij hem als klusz auto.. Nou welkom in iedergeval.. En denk er nog is overna😃
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 320.700

timdevilee

Haha ik zou hem graag repareren maar volgens mijn volvo expert zou het heel duur uit gaan pakken. Want als het te warm werd spoten er ook wat vloeistoffen uit de auto. Iemand ervaring met dit oplossen?

Died850

Er zijn genoeg  forummers die er genoeg vanaf weten als je je probleem omschrijft en in het juiste topic plaatst. Als je in de buurt woont wil ik anders wel eens met je meekijken.

V70geRwin

Heb je hem al lang?
Terug naar de verkoper want dit Is niet netjes natuurlijk.

Het kan een relatief klein probleem zijn. De volvo blokken zijn best sterk.
Eerst even kijken wat echt het probleem Is.
Kachelraditeur zal wel lek zijn en daarom afgekoppeld.
Is goed zelf te doen, thermostaat er ook weer in en proberen.
Materiaal 6 tientjes ongeveer.