Hoe scharniert een 850 draagarm precies? Op de bus, rubber, bout of op allemaal?

Gestart door CharlieFox, 27-06-2015 00:15:33

Vorige topic - Volgende topic

leeroy

Ik heb ze er bij mij onder zitten, en ik had hetzelfde wat pasvorm betreft. Tot nu heb ik er nog geen problemen mee gehad :eusa_pray:, en heb er ongeveer een 5000km mee gereden. mocht er wel iets zijn dan post ik het uiteraard  :)

)()()sT

Met m'n eerste 855 heb ik 50.000 km. gereden, met m'n huidige R 130.000 km, met de 850 trapgeit 40.000 km. en heb nog nooit in de roffel-carrière de draagarmen vervangen  :eusa_shifty:

Bij de R wordt het wel eens tijd, maar op zijn ze nog niet.. :D

CharlieFox

Eerste rijervaringen met mijn nieuwe PU draagarmbussen: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,73477.msg1603291.html#msg1603291

De beloofde foto. De bussen zaten er direct na montage wat 'vreemd' in doordat de sluitring (PU) tegen de nek van de draagarm komt. Nu na wat rijden hebben ze zich toch wat meer gesetteld en ziet het er wat gezonder uit. Eerste rij-ervaringen best tevreden over. Heb de voorwielen laten balanceren, scheelt ook een hoop.

Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...