The Black Star T-5R

Gestart door Hans Duiven, 30-06-2015 22:17:37

Vorige topic - Volgende topic

ron paul

Hoe zit het met die Titan velgen? Je was van plan om ze zelf te spuiten in de juiste kleur antraciet? Of toch weggebracht naar een poedercoater of spuiter?

big ben

8) :eusa_clap: ik ben benieuwd !!

elianmars

Kom maar op met die foto's!  8)

Hans Duiven

Citaat van: ron paul op 05-06-2018 21:44:43
Hoe zit het met die Titan velgen? Je was van plan om ze zelf te spuiten in de juiste kleur antraciet? Of toch weggebracht naar een poedercoater of spuiter?

Ik heb een set Titans velgen liggen bij Van Gelder in Zwolle.
Deze poedercoat man kent geen agenda en heeft de betekenis 'tijdsbesef' door het putje gespoeld.

Ondertussen heb ik daar vier sets velgen laten coaten onder wisselende aflevertijden maar telkens met een prima eindresultaat voor
€180,00  per set van vier velgen.

Vorige week nog een set Titan velgen gekocht van die Volvo idioot uit Lelystad  ;D waarover ik nog een keuze moet maken:
poedercoaten of spuiten?

The Volvoboy

Klinkt veelbelovend Hans, ik ben erg benieuwd! :)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

big ben

Zijn de foto's al ontwikkeld Hans?  :D

Hans Duiven

Hoest!

Beetje vakantietijd hier en de 850 staat nog steeds bij de spuiter.

Eerlijk gezegd had en heb ik geen haast met deze auto. Dat straalt dit blog ook wel uit  :P

Ik zal er maandag eens langs gaan. Hij wist dat we naar Oostenrijk gingen en zou niet bellen.

De Titan velgen zijn meer donker in vergelijking met origineel maar ik vind het mooi zo:  :eusa_dance:

MikeyQR

Mooi weer Hans, deze kleur velg gaat goed staan onder de T-5R. 8)

clk-p

Erg mooi die kleur.
Zit er ook nog over te dubben om mijn velgen antraciet te laten coaten.
Van gelder heeft ook voor mij al diverse setjes weer opgeknapt in het verleden met goed resultaat. Maar als de schade aan de velgen te diep zit bleef je het wel lichtelijk zien naderhand. Ook kon het idd voorkomen dat je met gemak twee weken kon wachten voordat je ze weer op kon halen.
Daarin tegen, bij M-ring coating kregen de velgen een voorbehandeling en kregen de wat diepere schades wel goed weg. Maar omdat ik toen black chrome effect wou hadden ze mijn velgen nadien behandeld met blanke lak waar na een jaar her en der witte uitslag (vocht) onder kwam te zitten waarschijnlijk door steenslag. Dat doen we dus nooit meer.
Maar sowieso knappen beschadigde wielen er altijd van op.

Hans Duiven

Citaat van: MikeyQR op 07-07-2018 21:05:43
Mooi weer Hans, deze kleur velg gaat goed staan onder de T-5R. 8)

Ik heb jouw advies ook ten harte genomen  ;)

Ewout Schalkwijk

Leuk blog Hans. Had ik nog niet eerder 'gevonden'. :D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

razorx

Die velgen zijn inderdaad mooi!
Benieuwd wat ze onder de wagen doen.

MikeyQR

Citaat van: razorx op 09-07-2018 21:27:10
Die velgen zijn inderdaad mooi!
Benieuwd wat ze onder de wagen doen.

Ik vermoed zoiets Yits. ;)

Is mijn oude T-5R met de zelfde kleur velgen. 8)
Overigens ziet de T-5R er nu niet meer zo strak uit als toen ik hem had :eusa_wall:
Vooral het interieur is wat afgeleeft en dat binnen 7 maanden, erg jammer maar zo gaat dat nou eenmaal.

Hans Duiven

Net nog even contact gehad met den autospuiter: Auto staat in den plamuur, wordt ergens...volgende week dat hij gespoten wordt.  ;D

Ewout Schalkwijk

Plamuur? :-\ Da's toch nie goe nie? :eusa_think:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein