Even voorstellen

Gestart door markwillems, 03-04-2016 20:44:59

Vorige topic - Volgende topic

markwillems

Goedenavond iedereen

Mijn naam is mark en kom uit Ridderkerk  ik ben sinds kort in het bezit van een 850 2.3 turbo 5 cilinder automatische transmissie , altijd BMW gereden maar ik ben tog eens overgestapt op iets wat mij al jaren bezig hield en eindelijk heb ik hem 298745 km staat erop en rijd erg lekker er zitten wel wat schoonheids foutjes aan maar goed 20 jaar oud ook moet kunnen, ik hoop hier meer over de kwaaltjes en de tunning van de auto te weten te komen , en wat meer mooie onderdelen te kunnen vinden kwa looks maar ook performance ik zal zo snel mogelijk foto's proberen erop te zetten !

Met vriendelijke groet mark  ;D

Boeijke

Welkom Mark.

En ja...foto's is een must  :D

Over tuning kun je veel leren hier. En onderdelen komen in de daartoe bestemde topics ook genoeg voorbij.

markwillems

daar zijn we weer , zoals beloofd de foto 's die ik zou plaatsen

dit is hem dan moet nog veel aan gebeuren zoals jullie kunnen zien , ik zal er nog een hoop aan willen doen en zeker onder de motorkap gaat er veel gebeuren

greetz mark!!!

daanium

welkom hier! er zijn heel wat forumgenoten die je goed op weg kunnen helpen.
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

markwillems

dankjewel dat is super om te horen , liefste is zo snel mogelijk andere velgen dit is geen bek zo maar voor een volvo is er niet extreem veel te krijgen merk ik wel

Boeijke

Er is zat te krijgen hoor.
Zeker als je origineel Volvo gaat kiezen.

markwillems

oke dan ja orgineel vind ik persoonlijk het mooist , wat zijn de gangbare sites voor volvo producten , ik kijk voor de perfomance delen op http://www.europeantuningshop.nl/ daar hebben serieus spul wel prijzig maar goed hobby kost wat  :eusa_dance:

Woger

Kijk eens hier op het forum bij te koop. Genoeg velgen te koop. Maar ik zie op de foto's al 2 verschillende setjes velgen  ???

markwillems

Nee zijn dezelfde alleen zwart gespoten maar dat maakt het er niet mooier op  :o