vakantie

Gestart door OscarP50, 14-07-2015 14:00:40

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Inderdaad even proeven of het kvs is of condens van de airco. Als het kvs is, gewoon repareren voordat je op vakantie gaat. Nu kun je op je gemak een onderdeel zoeken in de prijsklasse die je wilt, zelf monteren of laten monteren door een sleutelaar naar keuze. Als je onderweg met pech komt te staan komt het ongelegen, betaal je de hoofdprijs voor onderdelen en arbeid.

OscarP50

bonjour,

en we zijn weer terug (nou ja alweer een week) , en eigenlijk geen centje pijn. Ondanks de gillende hitte in zuid frankrijk eind juli. Ik checkte regelmatig waterpeil maar, behalve dat de kleur eigenlijk w3at bruinig werd, geen nivo daling. Ondanks t feit dat na ruim 420.000 km e.e.a, wat traag loopt, wanneer die op stoom is , is t weergaloos rijden, raampje open en cruisen. zat zelfs bij aankomst op 8.9/100 km, wat zwaar beladen een fijne prestatie is. Terug moesten we een extra persoon meenemen, en kon ie ook wel an. Mijn airco was al terziele , da's een luxe probleempje maar belast t systeem wel minder. Ik weet niet wat de vorige eigenaar (er was nog een student die er vorig jaar van april tot dat ik m kocht in augustus mee reed) met de airco heeft gedaan. Ik vermoed dat t gewoon te weinig is gebruikt. Mijn garage zegt dat de airco vleoistof leeg is. Het kan een kleinigheid zijn, misschien de condensor, maar t kan ook een totaal revisie worden. Mischien waag ik er een kleine rep. aan, die pot rechtsonder het voorspatbord is katsverroest en heeft een gat, die vervangen kost niet zo veel.