flitslampen

Gestart door mathh, 22-02-2005 12:18:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reitse

Op de middelbare school maakten we zelf stroboscopen... Behuizing van fietsvoorlamp, lampje bij electronicawinkel halen, klein chipje bij "de man" halen. En dan aansluiten op lichtnet (kon ook op batterijen....)
Leukere optie dan kant en klaar systeem kopen? ;)

daytonawim

Was laatst in automaterialen zaak in leeuwarden daar hadden ze van die setjes voor een euro of 60.

V.w.b. gebruik sluit ik mij aan bij Dennis :-)

Zelf gebruikte ik een oranje zwaailamp (achter op hoedenplank) en blauwe xenon flitser aan de voorzijde (zonneklep) in noodgevallen  dat werkt prima in noodgevallen ( uitruk brandweer )
Maar blijft verboden!

RRRRR_Ramon

Citaat van: daytonawim op 23-02-2005 21:44:12
..............blauwe xenon flitser aan de voorzijde (zonneklep) in noodgevallen  dat werkt prima in noodgevallen ( uitruk brandweer )
Maar blijft verboden!

Nu weten we waarom je een rode hebt Wim  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

denkweb

Ca 100 euro bij caremotion.nl in Veenendaal (tip van LQF).

Mijn werkgever gebruikt Amerikaanse import strobo's... deze koop je vanaf 150 $.

Liquidforce heeft ze ergens op de foto staan, was laatst aan het prutsen om er een paar andere in de achterlichten te drukken...

Beetje 'over the top', tenzij je een auto hebt die functioneel gebruikt wordt voor doeleinden waarbij de lampjes een rol spelen... ambulance, politie, brandweer, pacecar ;)

S. Brouwer

Ik heb ze bij mijn broers s40 ingebouwt.

het setje stroboscoop lampen kosten €40,- inclusief het regelkastje voor div snelheden en verschillende standen.

Setje mistlampen (2e hands) waarin 2 lampjes paste €20,-

In 1 van de aansluiting in de mistlamp een stroboscoop en in de ander en normaal lampje.
Draden aansluiten en je hebt normale mistlampen en flitsers in 1.

Totale kosten ongeveer €65,-