Ontluchtings probleem HELP a.u.b.

Gestart door Oele, 23-02-2005 11:58:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur

Gaaf hoor!

Mooi dat het nu weer in orde is 8)


Gr ;)

Zippo

Onze BOB de Bouwerrrrrrrrrrrrrrr! ;D
Kijk dit zijn nog eens praktijken, hier hou ik van: SUPER :D

Vindt 't heel knap dat je 't op deze manier hebt opgelost.
Dit is een schouder klop(je) waard. ;)

Zippo

Oele

VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

ed

Dacht even dat het een waterpijp was. Met dat kleedje op de achtergrond is het beeld compleet.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Rad

Dit is pas humor. Respect hoor! Goed opgelost, zeer vindingrijk.

Huppel

Zomaar een opmerking hoor ...gister ook alles doorgespoelt en had gloof ik min of meer hetzelfde ......Het probleem is dat je het resevoir leeggepompt hebt ....ja ja ik weet wat je gaat zeggen ...er zit vloeistof in ...maar ......probeer eens het potje te vullen aan de rand bovenaan de vulopening ...zit een opening ....spuit hier vloeistof in en daarna beweeg de koppelingscilinder met de hand in ...je zal het nu horen borrelen in je potje en je hebt weer druk .....daarna gewoon ontluchten en goed het nivo in de gaten houden ......Succes

Rijns_t5r

 8)wat een idee zeg,perfekt,maarre hij staat nu zeker in het speciale beun gereedschap kastje,dit is onmisbaar,en ook te gebruiken bij remolie verversing ;)kan ik hem reserveren als ik rem olie moet verversen ;) ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS