IJszmen stelt zich voor

Gestart door IJszmen, 16-06-2015 09:13:33

Vorige topic - Volgende topic

mymac

Welkom René! Veel plezier met je roffel :)
R53 MINI Cooper S Astro Black & zwart/beige | 146.000km | 18" R105 JCW
Volvo 855 2.0 T-5 MT silver sand & bruin/grijs | 334.000 km | 17" Volans | 302mm + Yellow Stuff pads (verkocht)
Volvo 854 2.5-20V GLT MT ruby red | 242.000 km (Verkocht)
Volvo 855 2.5i-20V AT DOP/beige | 408.466 km | 17" Pegasus

IJszmen

Van Mymac een uitlaat eindstuk overgenomen. Netjes verpakt geleverd dus helemaal top.
Beetje schoongemaakt en vandaag eronder gezet.

before:

after:

I like it!  8)
Oh ja, ook nog een nieuwe rechterachterlicht unit gescoord en gemonteerd. Geen scheuren meer en alles netjes!

rpakuypers

Citaat van: IJszmen op 17-07-2015 16:35:28
Van Mymac een uitlaat eindstuk overgenomen. Netjes verpakt geleverd dus helemaal top.
Beetje schoongemaakt en vandaag eronder gezet.

before:
http://i57.tinypic.com/2j5z29k.jpg

after:
http://i59.tinypic.com/103fngl.jpg

I like it!  8)
Oh ja, ook nog een nieuwe rechterachterlicht unit gescoord en gemonteerd. Geen scheuren meer en alles netjes!

Kijk, dat ziet er beter uit. Ik had hetzelfde eindstuk erop zitten maar dat moest ik er onlangs vanaf flexen om mijn dubbel pijpje te kunnen plaatsen. Zijn je bovendekken van de bumpers alweer wat donkerder ?

Groet,
Roger

jelle d

henry classic v70

Beter toch zo'n mooi eindpijpje  :)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

IJszmen

Na iets meer dan een maand de auto in bezit te hebben al 4000 kilometer ermee gereden, gaat snel!

Consumption: 7,83 km/l 3.922 km and 501 l 
Fuel costs:     7,18 EUR/100km 3.922 km and 281 EUR 

Bovenstaande komt uit de app die ik gebruik voor het bijhouden van de brandstofkosten.
Had gehoopt dat hij wat zuiniger zou zijn maar vind het nog niet zo slecht eigenlijk, mag altijd zuiniger maar zo valt het me mee.

leons850

Ik heb bij mijn auto ervaren dat een (zgan) lambda sensor en het complete vacuüm traject vervangen wonderen verricht voor je verbruik.
Nu heb ik een T5 ook op LPG, deze is van amper 1op6 naar ruim 1op8 gegaan.
Naast het verbeterde verbruik werd hij ook nog eens sneller. :evil:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

IJszmen

Mooie upgrade, had via een forumlid en tevens degene van wie ik de auto gekocht heb (thnks Jelle), een Volvo SC-700 autoradio kunnen kopen. Mooie vaste klanten korting gekregen ;) Op de CD-wisselaar poort een Grom BT3 aangesloten. Nu heerlijk muziek streamen van mijn IPhone over de radio.
Is gelijk ook de carkit voor het bellen met de handjes vrij.
Bleek dat er in de achterdeuren geen speakers zaten achter de kapjes dus vandaag op de sloop even aan het zoeken geweest.
Twee nette speakers gevonden, eruit geschroefd en afrekenen. Schrik oh schrik, moest wel € 5,- betalen! En nee niet per stuk maar voor beide  ;D

Helemaal happy  8)

rpakuypers

Citaat van: IJszmen op 22-08-2015 17:39:13
Mooie upgrade, had via een forumlid en tevens degene van wie ik de auto gekocht heb (thnks Jelle), een Volvo SC-700 autoradio kunnen kopen. Mooie vaste klanten korting gekregen ;) Op de CD-wisselaar poort een Grom BT3 aangesloten. Nu heerlijk muziek streamen van mijn IPhone over de radio.
Bleek dat er in de achterdeuren geen speakers zaten achter de kapjes dus vandaag op de sloop even aan het zoeken geweest.
Twee nette speakers gevonden, eruit geschroefd en afrekenen. Schrik oh schrik, moest wel € 5,- betalen! En nee niet per stuk maar voor beide  ;D

Helemaal happy  8)

Zo zeg, is het schip met geld eindelijk binnen ??? ;) Heb vandaag mijn 850 maar weer eens gewassen, kunnen ze samen blinken op het parkeerterrein van onze baas ..... Nu Hans nog aan het poetsen krijgen :)

Groet,
Roger

IJszmen

Citaat van: rpakuypers op 22-08-2015 17:57:42
Citaat van: IJszmen op 22-08-2015 17:39:13

Helemaal happy  8)

Zo zeg, is het schip met geld eindelijk binnen ??? ;) Heb vandaag mijn 850 maar weer eens gewassen, kunnen ze samen blinken op het parkeerterrein van onze baas ..... Nu Hans nog aan het poetsen krijgen :)

Groet,
Roger

Ben ook zaterdagavond nog even aan het wassen en poetsen geweest, staat er weer mooi bij.
Idd die V70 van Hans kan echt niet zo, misschien een briefje onder de ruitenwisser? ;-)

Grtz René

jelle d