Gas in laten bouwen

Gestart door Joozt, 22-02-2005 21:02:23

Vorige topic - Volgende topic

Joozt

Aangezien ik lastig een mooie estate op LPG kan vinden heb ik de volgende vraag.

Ik overweeg nu een benzine (voorkeur 20v of T-5) aan te schaffen en hier een LPG-installatie in te laten bouwen.
- Op ze NL's, 'Mag dat kosten?'
- Goede adresjes?
- Welke installatie?
- Tips en trics?
- Moet ie dan opnieuw gekeurd worden of regelt het installatiebedrijf 'je stempel op je kenteken ;)?

ed

Er is al heel veel geschreven, en al je vragen worden beantwoord via de zoekfunctie.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Joozt

Yep. Na het 'gedeponeren' van de vragen (idee/opwelling aangezien ik een mooie T5 benzine had gezien) ben ik browsend al veel tegen gekomen op het forum ;)
Effe de 8) af gezet ... en beter :o

ed

En als je dan alles doorgelezen hebt, en je hebt nog een vraag....
Maar even serieus. JE ziet soms dagelijks dezelfde vragen voorbij komen, en dat is heel frustrerend. Ik weet ook wel dat het een enorme berg leesvoer is, maar bijna alles is terug te vinden, en ook van het lezen op het forum kom je erg veel te weten over je auto.

Succes.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!