Help! bestuurdersdeur niet meer open te krijgen

Gestart door ducbertus, 08-09-2015 23:13:53

Vorige topic - Volgende topic

san

Ik heb precies hetzelfde en ga er deze week ook mee aan de slag! >:(

ducbertus

Ha San,

ik ben benieuwd hoe het jou vergaat. hou ons maar op de hoogte.
morgenavond ga ik verder met de slooppraktijken.

groet, Bertus

san

En hij is weer open...
moest even van de vriendin een lampje checken en tanken,tik tegen lamp-unit en lampje werkt weer.Tanken check,loop ik even de auto na...alle deuren gaan ineens weer open  ??? CV werkt van grote afstand. ???
t zal wel...oh zegt ze das al vanaf maandag hoor schat  ;)

ducbertus

die van mij is nog niet open.
ik heb het binnenpaneel er uit gekregen. helaas niet heel gebleven.
achteraf gezien had dit wel gekund.
het slot kan ik voelen, maar alles lijkt normaal te zijn en alle handels bewegen tot aan het  slot zoals het bedoeld is. maar de deur openen, ho maar.
omdat ik de plaat waar de raambediening op zit ook los heb gehad is ook het raam uit de geleider gelopen of zoiets. het kraakte flink toen ik het raam wilde dicht sturen.
de afstandbediening van mij kent ook kuren bij het openen. de batterij is net vervangen, maar soms moet ik wel 10 keer drukken en de andere keer doet ie het vanaf 20 meter.
dus ik vermoed dat hier een aantal contacten aan het eind van hen leven zijn.
morgen verder.

ducbertus

je hebt helemaal gelijk, maar dat helpt mij nu niet veel verder. :(

groet, Bertus

ducbertus

Zo, vandaag de auto bij Thom de Jong in Delden achtergelaten. Mijn werk is 100 meter verder op, dus dat is ideaal. Er was in het oude slot wat afgebroken en ze hebben het slot dat ik al eens gekocht had gemonteerd. Dit werkt dus weer. Aan het raam hebben niks gedaan, want dit ging gewoon op en neer. Waarschijnlijk heb ik bij optrekken en geleiden van het raam het weer in de geleider getrokken. Des te beter.
nu nog een deurpaneel scoren en dan is dit weer opgelost.
nog even met de monteur gesproken, deze was best wel enthousiast over de oude V70, waarin we rijden.

groet, Bertus

FGG

Citaat van: ducbertus op 06-10-2015 22:39:22
Zo, vandaag de auto bij Thom de Jong in Delden achtergelaten. Mijn werk is 100 meter verder op, dus dat is ideaal.

Dan hebben we elkaar vast al eens zien rijden.

Heb je die mooie 240 in de showroom gezien? :eusa_drool:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ducbertus

Hoi FGG,

je bedoelt die 240 waar ze de rally's mee rijden? dat is idd een mooi exemplaar. dit keer ben ik meer met de monteur Peter aan het kijken geweest of er nog bekledingdelen leverbaar zijn.
Als je daar vaker door de Sluisstraat komt moeten we elkaar wel eens gezien hebben.
ik werk bij Watson Marlow Bredel, de mijne is zwart en staat vrijwel altijd op de parkeerplaats aan de voorkant tegen het laaddok aan.

groet, Bertus

FGG

Citaat van: ducbertus op 07-10-2015 17:22:38
je bedoelt die 240 waar ze de rally's mee rijden? dat is idd een mooi exemplaar. dit keer ben ik meer met de monteur Peter aan het kijken geweest of er nog bekledingdelen leverbaar zijn.

Nee, de 240 in showroomstaat, rechts achterin.

Citaat van: ducbertus op 07-10-2015 17:22:38
Als je daar vaker door de Sluisstraat komt moeten we elkaar wel eens gezien hebben.
ik werk bij Watson Marlow Bredel, de mijne is zwart en staat vrijwel altijd op de parkeerplaats aan de voorkant tegen het laaddok aan.

ik rij elke ochtend van Hengelo naar Borculo en doe dat o.a. via Delden-Hengevelde. 's Avonds weer terug. ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ducbertus

nee, die is aan mijn aandacht ontsnapt. maar ik kom er morgen nog wel, dan zal ik er op letten. ik wil een andere AB omdat ik wel kan afsluiten, maar niet openen met de AB. en daar ben ik wel een beetje klaar mee. >:( er zit trouwens een nieuwe batterij in (3.09 V volgens de multimeter)

Als je bij  Delden het kanaal over gaat kun je ons bedrijf zien liggen. er liggen vaak schepen te wachten naast ons bedrijf.
ik zelf kom van Holten en kom niet op de weg Delden- Hengevelde.

even terug naar het topic: ik zoek nog een zwart lederen deurbekleding. wie kan of wil mij helpen?

groet, Bertus

henry classic v70

Citaat van: ducbertus op 08-10-2015 18:28:36
nee, die is aan mijn aandacht ontsnapt. maar ik kom er morgen nog wel, dan zal ik er op letten. ik wil een andere AB omdat ik wel kan afsluiten, maar niet openen met de AB. en daar ben ik wel een beetje klaar mee. >:( er zit trouwens een nieuwe batterij in (3.09 V volgens de multimeter)

Als je bij  Delden het kanaal over gaat kun je ons bedrijf zien liggen. er liggen vaak schepen te wachten naast ons bedrijf.
ik zelf kom van Holten en kom niet op de weg Delden- Hengevelde.

even terug naar het topic: ik zoek nog een zwart lederen deurbekleding. wie kan of wil mij helpen?

groet, Bertus

Bedoel je hier R-panelen mee?
Zoals op deze foto...

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ducbertus

Henry!
heel goed, die bedoel ik. maar dan driver-site omdat ik die met m'n stomme kop kapot gesneden heb. :-[
als je er een heb in goede staat, zou ik dat heel fijn vinden.

groet, Bertus

henry classic v70

Wat heb je kapot gesneden dan?
Het lederen gedeelte (de armleuning)? anders is dat gedeelte makkelijk over te zetten in een niet R-paneel..
(ik heb er helaas geen voor je..)

ducbertus

ik heb door de naden van de inleg gesneden. dit is zeg maar het midden gedeelte waar de knoppen winkel inzit.
op deze manier wilde ik de schade minimaal houden, mocht ik geen vervangend paneel kunnen vinden.
ik zal proberen een foto te plaatsen.

groet,  Bertus

henry classic v70

:eusa_think:  ...ja da's minder
Ben bang dat je niet snel één enkel R-paneel vindt, of opnieuw laten stikken (als dat nog kan...)