Onderdeelnummer:Klipjes die H1 in de koplamp op zijn plaats houden.

Gestart door Willie27, 12-09-2015 14:47:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willie27

Heeft iemand het onderdeel nummer van de ijzerdraad klipjes die de H1 van het dimlicht binnen in de koplamp op zijn plaats houden.
Ben er nl. één kwijt :-[
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"

Willie27

Weet het al.
Paar dagen geleden bij de Volvo dealer hier in Almere besteld.
Deze veertjes zijn tegenwoordig een Classic onderdeel en moeten uit Zweden komen.
Bestelnummer is 6817009 zijn hetzelfde voor zowel de linker als de rechter koplamp.
Kosten €3,40 ex
Levering tussen de één en drie weken. :-\
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"

Willie27

Het probleem is eigenlijk dat mijn linker xenon lampje kapot is volgens het dashboardlampje.
Ik de xenon lamp en draden etc., niet de balast, eruit gehaald. Dit was allemaal in Zwitserland.
Veertje ergens in de caravan gelegd maar nu onvindbaar.
Nu heb ik nieuwe xenon lampen etc. Ik sluit de draden weer aan maar geen licht!!
Meet ik het door geen contact op mijn stadslicht wel op het groot licht.
Denk dat draden van de het stadslicht van de stekker aansluiting aan de achterkant van de koplamp kapot zijn.
Hoe zijn die makkelijk te vervangen??
Dan moet zeker de koplamp uit de auto en het glas eraf??
B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"

UserID6342

Nee, niet echt wel de koplamp uit de auto (3 schroefjes) en dan kun je er via de achterkant bij.  Zal wel ergens een draad doorgerot zijn, maar troost je, gebeurt vaker....

Willie27

B5234T - SchuttenTuning - IPD - BSR - Snabb - Intrax - Nivomats - 19T - Ferrita 3"dp - Stop Tech - Mevius - Titans / VIP 17"