Kunst voor in de huiskamer

Gestart door M a r c, 26-02-2005 16:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Super Marc!

Ben alleen wel even nieuwsgiering hoe het gaat met het uitzetten van deze kappen.

M a r c

Citaat van: Johann op 01-03-2005 10:09:08
Super Marc!

Ben alleen wel even nieuwsgiering hoe het gaat met het uitzetten van deze kappen.

Bedoel je het openen? Je moet de zware veer die aan het schaarmechanisme zit demonteren en eventueel vervangen door een lichtere. Voor de rest gebruik je de originele armen en slotvangers.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: MH op 01-03-2005 19:15:07
Super Marc!

Bedoel je het openen? Je moet de zware veer die aan het schaarmechanisme zit demonteren en eventueel vervangen door een lichtere. Voor de rest gebruik je de originele armen en slotvangers.

Ik bedoel dat het bij sommige carbon kappen wel voorkomt dat ze goed passen als de auto gestaan heeft maar zodra de motor warm is ze iets bol gaan staan.
Vooral op de lange kanten boven de wielen kun je dit dan zien.

M a r c

Citaat van: Johann op 01-03-2005 19:21:38
Super Marc!

Ik bedoel dat het bij sommige carbon kappen wel voorkomt dat ze goed passen als de auto gestaan heeft maar zodra de motor warm is ze iets bol gaan staan.

Schijnen deze geen last van te hebben omdat er een frame van fiberglas in zit. Dit frame heeft dezelfde vorm/afmetingen als het frame van de originele stalen kap. Zorgt ook meteen voor stevigheid, zodat je niet met 250 km/uur de kap over je auto heen ziet vliegen  ;D

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: MH op 01-03-2005 19:25:19
Citaat van: Johann op 01-03-2005 19:21:38
Super Marc!

Schijnen deze geen last van te hebben omdat er een frame van fiberglas in zit. Dit frame heeft dezelfde vorm/afmetingen als het frame van de originele stalen kap. Zorgt ook meteen voor stevigheid, zodat je niet met 250 km/uur de kap over je auto heen ziet vliegen  ;D

Dat weet je nog niet.. ze komen uit een land waar ze niet harder dan 210 met de Volvo kunnen dus.... ::)

Maar ik denk echt dat 't woest zal staan op een zwarte 850!

Op een witte is iets te veel rice naar mijn smaak.. ;D

M a r c

Van de site van de fabrikant:

"Frames are fiberglassed to the carbon skin for maximum safety / our hoods have been track tested to 250 km/hr or 155 miles/hr without hood pins"

info@europeantuning.nl

elianmars

Citaat van: MH op 01-03-2005 19:47:58

"Frames are fiberglassed to the carbon skin for maximum safety / our hoods have been track tested to 250 km/hr or 155 miles/hr without hood pins"

Dus bij 251 km/uur heb je kans dat-ie er wel af vliegt?  ::) ;D

LekkeRRRR

De test is belangrijk... Het resultaat nog belangrijker.... 8)

;)/jan

Reitse

Citaat van: LekkeRRRR op 01-03-2005 21:28:56

De test is belangrijk... Het resultaat nog belangrijker.... 8)

;)/jan

Renault scoort donders hoog bij de Euro-NCAP tests, Volvo redelijk tot goed. Waar zit je liever in bij een botsing?

Maarreh, kappie ziet er wel strak uit, als optische tuning geslaagd!

thuur

Citaat van: Reitse op 01-03-2005 22:14:22
Renault scoort donders hoog bij de Euro-NCAP tests, Volvo redelijk tot goed. Waar zit je liever in bij een botsing?

Renault scoort maximaal omdat ze ook voetgangers/fietsers e.d.  'maximale bescherming' bieden (whatever that may be ::)). En dat is omdat het een stuk plastic is. Geef mij maar een Volvo, zoals je al insinueert ;)

We willen wel foto's zien als die kap erop zit he!?!? ;D

Gr 8)

fearless

Citaat van: MH op 28-02-2005 22:47:06
Nou? Op een groene of zilvere 850 lijkt het me ook erg mooi. Maar ook dat is weer persoonlijk.

Hier te zien op een licht gekleurde 850.
Is trouwens een phase I omgebouwd naar phase II

jammer van die stok

ook wel een grappig spoilertje onder de R bumper

elianmars

Sorry, ik vind 't niet mooi..... Ook dat extra spoilertje niet.....  :-\

Maar gelukkig, smaken verschillen. Anders zouden we allemaal in dezelfde auto rijden. Dat is ook niet gezellig op de weg. ;)

HaRdCoRe-WeZ

B
R
 U
  U
   T

Je kan de 850 dus zeker wel een race-uiterlijk geven.....

Fokke 01.01.005

Zoonlief René heeft vanavond wel de blits gemaakt met de 850 op het parkeerterrein van de voetbalclub. Corsa, Civic en Ibiza rijders, tja... als je met je 2500cc aankomt, twee rondjes rijdt en de handrem een keer aantrekt, dan is het heeeel stil.

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Turbobiker

Doe mij ook maar zo een motorkap ;D Met een Radicast grilletje ;D ;D  Mmm, gaat nog wel wat worden met die 850 van mij.

Succes er mee Marc, en houd ons op de hoogte!
De Tussenpaus