Alternatieve toepassingen van Volvo stoelen en banken

Gestart door j3r03n, 10-10-2015 18:01:48

Vorige topic - Volgende topic

big ben

j3r03n

Dat geeft een aardig beeld zo, maar hoe ziet de stoel er aan de bovenkant uit zonder hoofdsteun? Zoek me suf op het forum en daarbuiten maar geen foto kunnen vinden.
Volvo V70 2.5 10v MT Vialle LPI Nautic Blue '98/MY99 - 281K km

big ben

Citaat van: j3r03n op 11-10-2015 21:46:52
Dat geeft een aardig beeld zo, maar hoe ziet de stoel er aan de bovenkant uit zonder hoofdsteun? Zoek me suf op het forum en daarbuiten maar geen foto kunnen vinden.

Dan zul je dit bij je eigen stoel moeten doen   :P

classicT5

Ga je ze ook opnieuw bekleden dan (Anders blijf je met die gaten van de hoofdsteunen zitten)? Waterbestendig lijkt me geen van de bekledingen die er zijn, ook lerenbekleding zoals in onze autos gebruikt niet? Gebruiken ze voor boten skai ipv echt leer?

j3r03n

Ja dat bedoel ik, die gaten, hoe erg is dat? Misschien te camoufleren met dopjes in zo'n zelfde kleur?

Nee, leer lijkt me niet waterproof, hoewel ze in old skool speedbootjes wel leer gebruikten, dat zal tegenwoordig vaker kunststof zijn gok ik.

classicT5

Die gaten stelt niet veel voor. Maar met hoofdsteunen lijkt me mooier, of is dat niet praktisch in een boot?

Silverarrow

Ik heb hier nog het onderstel van een bureaustoel, kun je zo een autostoel bovenop schroeven.

j3r03n

Citaat van: classicT5 op 16-10-2015 15:41:57
Die gaten stelt niet veel voor. Maar met hoofdsteunen lijkt me mooier, of is dat niet praktisch in een boot?

Als de stoelen met hoofdsteunen heel erg uitsteken boven de romp van de boot denk ik dat het het ontwerp van de boot gaat verstoren.

BBS

Citaat van: Silverarrow op 17-10-2015 19:30:08
Ik heb hier nog het onderstel van een bureaustoel, kun je zo een autostoel bovenop schroeven.

Weet je zo waar ik zo een onderstel kan vinden? Ik zoek er namelijk nog 1...
Volvoloos....

Silverarrow

Citaat van: BBS op 18-10-2015 10:24:01
Citaat van: Silverarrow op 17-10-2015 19:30:08

Weet je zo waar ik zo een onderstel kan vinden? Ik zoek er namelijk nog 1...

Je hebt een PB.

Snellebaksteen

Ik ben bang dat Volvo stoelen in een bootje een beetje te zwaar is.
Heb je wel eens zo'n loeder opgepakt?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.