Garage in Breda?

Gestart door Joop, 22-12-2008 11:59:11

Vorige topic - Volgende topic

marcus77

Veel meegemaakt bij Bluekens waardoor ik het niet eens ben met de opmerking over deskundige mensen.

asmeekens940

Citaat van: DirkT? op 12-01-2009 17:42:18

- Smeekens: eerst tevreden en toen ging het achteruit...., spanrollen niet vervangen tijdens distributiewissel (wel gevraagd) twee maanden later konden ze alsnog (kassa voor mij dus), bougies zouden vervangen worden deze zijn losgedraaid en uiteindelijk niet vervangen zo heb ik een tijdje rondgereden, sensor bij slang luchtfilterhuis afgebroken en met wat kit teruggelijmd en dit niet vermeld bij afrekenen.  Etc. Wel erg flexibel met openingstijden en factuur opsturen en je kan er meestal snel terecht.

Ik ben hier uiteraard niet om reclame te maken en ondanks dat dit een oude post is wil ik er toch even op reageren want het zet onterecht (en vast onbedoeld) een verkeerd beeld weg.
Uiteraard is dit een zeer kwalijke zaak maar herken ik het absoluut niet, het klinkt als de periode waarin ze een slecht functionerende monteur in dienst hadden. Dit is zeker geen gewoonte.

Albert Driesen (de genoemde garage uit Dillenburgstraat) en Bluekens hebben ze goede contacten en samenwerking mee, ook prima garages.

Wout309t

Toevallig dezelfde achternaam dat je 'ze' gebruikt i.p.v. 'we'?
2011 V70 2.0T R-Design MT

asmeekens940

Met ze bedoelde ik mijn ouders....geen toeval inderdaad