Uitlaat gejat?

Gestart door sev, 09-03-2005 19:33:23

Vorige topic - Volgende topic

sev

Gisteravond merkte ik iets geks achter aan mijn auto, een s70 tdi.
Normaal zie je daar een uitlaat wat plat aflopend naar de grond wijzen. Nu was ie weg.  Kijken onder de auto, inderdaad, het eind was eraf.

Volgende dag gealer gebeld voor het onderdeel, prijs viel wel mee, zo'n €40,- maar volgens hem valt zoiets er nooit zomaar af... Dan bekruipt mij de vraag: zou iemand het eraf geschroefd hebben? Waarom jat iemand zoiets van je auto af? Mensen die volvo rijden hebben toch wel genoeg geld om zelf die €40 te betalen?  Ik begrijp hier echt helemaal niks van.....

mehn

Citaat van: sev op 09-03-2005 19:33:23
...
Dan bekruipt mij de vraag: zou iemand het eraf geschroefd hebben?
...

LOL Niet te geloven. Het moet niet gekker worden  ???

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

sev

Ja, maar de 21e is niet veel beter hoor!

mathh

Citaat van: sev op 09-03-2005 20:14:47
Ja, maar de 21e is niet veel beter hoor!

Waarschijnlijk bedoelt Ludo de 21e eeuw. Misschien zit hij emotioneel nog in de 20e eeuw vast ;D
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

JeroenV

Het moet echt niet gekker worden.

Ik vond een paar weken geleden een nieuwe deuk in mn linker voordeur,ook zoiets!

elianmars

Hmmmm......... ik heb nog wel een uitlaatstuk nodig. Het onze is wel heel erg verrroest.
Maar om zoiets nou zomaar bij een ander te gaan jatten, gaat me toch wel te ver.

Het is triest, tegenwoordig..... :-X

mr T

If you have a problem - if no one else can help - and if you can find
them - maybe you can hire: The A-Team.
Gr. Marcel

Pretorian

Citaat van: elianmars op 10-03-2005 21:27:33
Hmmmm......... ik heb nog wel een uitlaatstuk nodig. Het onze is wel heel erg verrroest.
Maar om zoiets nou zomaar bij een ander te gaan jatten, gaat me toch wel te ver.

Het is triest, tegenwoordig..... :-X

Ik ben in een jaar tijd al aan m'n 2e sierstuk toe. De voorganger is er keurig door een of de andere randdebiel onderuit geschroefd. De huidige heb ik dan toch maar vastgelast
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

fearless

De mijne zit ook vast gelast om dit soort geintjes te voorkomen.

Emiel

Het kan nog veel gekker....ongeveer 2 jaar geleden werden er in de regio amersfoort komplete voorfronts van 440's gejat, knipperlichten, koplampen grilles, zijknippers ??? Of de radiateur uit een nieuwe V40....of roofrails van een V70...maar om nu je roofrails vast te gaan lassen..... ;)

Emiel...

b0nkolok

Juist daarom heb ik mijn twee RVS eindpijpen ook maar een paar laspuntjes laten geven. Je weet maar nooit. Net als wielmoersleutels: onmisbaar. Alleen de "R" achterop, ben bang dat ie een keer 'pleite' is. Wat dachten jullie van nieuwe ruitenwissers?
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek