welke voorstoelen passen in de volvo 850 t5 station

Gestart door volvobaksteen, 27-11-2015 18:10:00

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Leuke keuze die HG. Het merk kende ik van andere producten en is gewoon goed én goedkoop.
Ga daar ook eens me spelen.

Tja dat verven van die stoelen: Ik zie dat ook niet als een drama klus. Bovendien ben je voor jaren klaar. Daarnaast: Leer heeft onderhoud nodig. Als je verven naar vindt verwacht ik ook een probleem met het onderhoud. ;)

classicT5

Helaas is HG beperkt in de kleuren. Met mijn beige interieur kun je niets. Bij een van de andere besteld, maar veelvoud kwijt en kwaliteit ben ik niet van onder de indruk.

UserID6342

Als ik een interieur heb wat gedaan moet worden, werk ik altijd met spul van de leerlooier uit Den Haag.  Goed spul, snelle levering en praktisch alle kleuren voorhanden of word passend gemaakt.  Alleen het schoonmaakmiddel van hun moet je niet nemen, maar kun je beter amoniak voor pakken (is hetzelfde namelijk)

Sbv

Citaat van: volvobaksteen op 01-12-2015 21:00:11
je blijft er een pens werk aanhouden ben meer gewoon van goed en strak leer en niet die kruimelkonten stoelen die in elke volvo onderhand zitten

en goede leerverf kost voor een compleet interieur ook een paar honderd euro plus je hebt god weet ik hoeveel schoonmaak werk en wil je het netjes moet je het 2 a 3 doen

en kan het weten uit ervaring want heb ze van me a commodore coupe ook gedaan en dat is eens en nooit meer

daarom was wel benieuwd wat er van mercedes bmw of audi verkrijgbaar is  mechanische stoel incl stoelverwarming
Je kan ze ook opnieuw laten bekleden. Andere stoelen passend krijgen is ook een uitdaging en daar zit dan geen werk aan ?
Na tig jaar zijn zitkussen en rugleuning schuim gewoon op -> vervangen al doen maar weinig mensen dat

volvobaksteen

De oude stoelen waren creme en zijn erg versleten nog niet stuk maar wel echt goed versleten plus de stoelen zijn enorm vies en heb aan schoonmaak spullen en mixjes al het een en ander geprobeerd. Maar dan ga je echt centimeter voor centimeter te werk want een brandschone onderlaag moet je echt mee beginnen.
Plus vind het zonde van me tijd om ongeveer 20 uur arbeid te spenderen plus de bijkomende kosten  om het netjes te hebben dan leg ik liever een keer 500 euro neer en dan een kant en klare setje waar je 2 uurtjes max voor nodig heb om pas te maken en aan te sluiten

Dat gebeun van leerverf is niet voor mij weggelegd en zeker niet met zo zeikwijf die knopen en knopjes in de broek hebben en er je leerverf ermee afkrabben.

innocenti

Stoelen van een C70 eerste type met mechanisch airbag passen ook. Zijn ook fijne stoelen met meer zijdelingse steun. Vergelijkbaar met 850R stoelen.

Joram

Waarom wil iedereen die stoelen verven? Colourlock geen optie?

BBS

Staat gewoon mooi, een leren interieur wat zo goed nieuw lijkt 8) :D
Volvoloos....