Waar ga jij heen op vakantie in 2016?

Gestart door Lunadust, 16-12-2015 15:06:26

Vorige topic - Volgende topic

knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

StefanCJ

Eind juli een week naar het noorden van Kroatië, dan drie dagen naar Zagreb en vervolgens door naar Budapest voor tien dagen (alweer ja  :eusa_whistle:).

Misschien in de meivakantie nog een weekje weg. Liefst met de auto ergens heen, max 1500km rijden en waar de temperatuur al wat aangenaam is. Mogelijk Spanje.

Luc

.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

glenfiddich1983

Citaat van: Luc op 17-12-2015 13:13:09
Jullie blijven allemaal in Europa? En dan voornamelijk het zuiden ervan. Tikkie saai.

Wij zijn dit jaar al naar New York en Hawaii geweest... daarom 2016 binnen Europa anders gaat het ook maar vervelen he ;D
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

Vulk

Een weekje Provence in augustus. :)

Marc O.

Citaat van: Sbv op 17-12-2015 07:51:06
Citaat van: Marc O. op 16-12-2015 19:21:25
Eerste helft van februari naar de Noordkaap, al weet ik nog niet of ik dat een vakantie mag noemen ;D

In de zomervakantie varen in Friesland. Althans, dat was een paar maanden geleden het idee.
Noordkaap is toch ook vakantie. Die kan er bij mij dan ook bij. Gezellig dat je ook mee gaat Marc ;D

Ah, ben jij er dan ook rond die tijd? ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Luc op 17-12-2015 13:13:09
Jullie blijven allemaal in Europa? En dan voornamelijk het zuiden ervan. Tikkie saai.
Wij weten t nog niet. Hangt ervan af wanneer we uberhaupt kunnen gaan, zal vroeg, eind mei of begin juni worden, of laat, september... of nog later.

Vriendin wil graag weer richting de Cariben of Midden-Amerika, zelf wil ik met de auto binnen Europa, en t liefst naar Zweden/Finland, en of Noorwegen, Noordkaap even meepakken.
Een niet al te dure vakantie ergens rond de evenaar zal ik geen nee tegen zeggen.

Allemaal leuk en aardig, maar als je schoolgaande kids hebt, ben je blij als je überhaupt al op vakantie kunt. Je bent tegenwoordig al bijna 4000 euro kwijt als je in het hoogseizoen drie weken een stacaravan in Italië huurt  :eusa_shifty:

)()()sT

Ja idd. Een zomervakantie in Europa kost tegenwoordig al een bak geld.
Nogal makkelijk om dat als saai te betitelen. Ik ben iig heel blij als ik in zuid Europa op vakantie kan/ben :P

knoertS70

Citaat van: )()()sT op 17-12-2015 19:40:12
Nogal makkelijk om dat als saai te betitelen. Ik ben iig heel blij als ik in zuid Europa op vakantie kan/ben :P

Daarbij zijn er volgens mij maar weinigen die alle mooie plekjes in Europa gezien hebben.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

heutink

:D
bij mij is het meer de vraag: wanneer ga je op vakantie ??
want dan wordt het mijn definitieve vakantie..........., mijn  pensioen, want dan stop ik ermee  :eusa_dance:
en waar ik dan heen ga ........geen idee  ???
8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

glenfiddich1983

Citaat van: knoertS70 op 17-12-2015 19:48:20

Daarbij zijn er volgens mij maar weinigen die alle mooie plekjes in Europa gezien hebben.

Dat is zeker waar!

Sterker nog, ik denk dat er maar weinigen zijn die alle mooie plekjes in Nederland gezien hebben :)
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

Lunadust

Citaat van: glenfiddich1983 op 17-12-2015 19:58:38
Citaat van: knoertS70 op 17-12-2015 19:48:20

Dat is zeker waar!

Sterker nog, ik denk dat er maar weinigen zijn die alle mooie plekjes in Nederland gezien hebben :)

Ik woon op het mooiste plekje van Nederland.
En ik ga ver buiteneuropa op vakantie.
Techneut, geen dichter.

rifwachter

Wij hebben geboekt voor 2 weken Gerlos in Oostenrijk, zomer 2016.

We gaan met 5 personen, en twee auto's die kant op.

verheug me er al aardig op.. :eusa_dance:
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

leons850

Ischgl eind februari.
Lekker skiën! ;D

De leukste vakantie van het jaar (vind ik).

Waarschijnlijk gaat de T5 mijn vriendin en mij daar brengen.
Lekker autobahn knallen. :evil:

Zonder box op het dak natuurlijk :eusa_shhh:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Klepper

Morgen naar de wintersport in Oostenrijk met de roffel en caravan. Helaas zijn laatste reis ivm de komst van een leaseauto.
Ex 850 20V, ex V70 t-5, nu V70n.