MightyMooseFiona stelt zich voor

Gestart door MightyMooseFiona, 21-12-2015 18:56:14

Vorige topic - Volgende topic

MightyMooseFiona

Hoi,

Ik ben een student van 22 en heb een passie voor auto's. Ik vind dat je van het leven moet genieten en niet eeuwig op je spaargeld moet blijven zitten. Omdat ik geniet van auto's besloot ik op mijn 21 een Fiat Punto te kopen om te kijken wat het is om een auto in je bezit te hebben. Heerlijke auto, heb 'm nog steeds.

Van de zomer m'n eerste Volvo (tweede auto) gekocht met drie vrienden voor een road trip naar Boedapest. Een groene Volvo 850 station (2.5L 5cil 10v). Monteur die de apk deed raadde ons af ermee op vakantie te gaan, carterdruk torenhoog en auto miste vermogen....dus de Berlingo van m'n ouders maar geleend en alsnog een geweldige vakantie gehad. Bij terugkomst de auto even te koop gehad maar mijn handen begonnen steeds meer te jeuken om zelf aan de slag te gaan met de Volvo. Ik was gewoon verliefd geworden op het ding, ondanks dat ik Volvo's eerst niet zo interessant vond en deze duidelijk wat problemen had. Ik heb de rest toen voor een klein bedrag uitgekocht en de auto staat nu bij mijn ouders waar ik net begonnen ben hem op te knappen. Tot nu toe een geweldig leerproces (ik heb weinig ervaring met automechaniek behalve een beetje prutsen aan mijn Punto). Carterontluchting is waarschijnlijk de oorzaak, ga hem binnenkort helemaal vervangen. Ik kan niet wachten tot dit slagschip weer de weg op gaat met mij erin! Gezien mijn ouders geen auto-fanaten zijn ben ik niet zoveel luxe, comfort en vermogen in auto's gewend dus ik kan mijn geluk niet op met deze schitterende 850 GLE.

Dus ja, ik heb nu twee auto's op mijn naam en dat lijkt wat decadent. Ik heb niet superveel geld en werk hard, zowel bij mijn bijbaan als in mijn studie/commissiewerk om alles bij te houden. Ik zorg er echter altijd voor dat ik genoeg tijd heb om volledig te genieten dus ik hoop dat met deze auto nog meer te doen dan eerst. Student en twee auto's: het kan, als je maar wil!

Died850

Welkom op het forum!

Ben benieuwd naar foto's van je 850!
Carterontluchting is een leuk klusje om te doen en niet al te kostbaar voor een 10V.

En het kan inderdaad zeker 2 auto's en student wezen. Zolang je maar niet beide tegelijk in de belasting hebt zitten ;) althans dat werkt bij mij zo.

Lammert

Welkom! Weer een oer 850 er bij, benieuwd naar de foto's!