[Volvo 850 Club] Sleuteldag 9 april

Gestart door Esveldt, 11-03-2005 09:49:34

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Ja nog 9 uurtjes,..Dan gaan we sleutelen!!!!

Mvg Ronnie
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

RonnieDuck

nog 8 and counting!!!

wel stil hier,...zucht!!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

denkweb

Tikt aardig af nou ;) Zo mn bedje maar eens opzoeken... ik geloof dat die laatste 7,5 uurtjes ook wel voorbijgaan!

denkweb

Afgehaakt Ronnie?? Nog 3 uurtjes te gaan...

konniekip

ik kom zo ff langs om te kijken :P

Zippo

Mensen ik vond het vandaag gezellig en goed geregeld in Arnhem!!
Mijn complimenten!!

Hier de foto's  ;D

Zippo

Reitse

Citaat van: Zippo op 09-04-2005 18:04:07
Mensen ik vond het vandaag gezellig en goed geregeld in Arnhem!!
Mijn complimenten!!

Hier de foto's  ;D

Zippo
Helemaal mee eens! Moest helaas wat eerder weg (iets met latex dat op een muur moest..) maar de sfeer was super!

Op de terugweg kon het trouwens niet laten:
Vlak bij knooppunt hoogeveen komt een Astra met kont me  voorbij en zet hem precies in het gaatje tussen mij en de voorligger (die rechtdoor ging). Meneer moest er nog ff af. Als je de bocht daar een beetje kent weet je dat de grens voor een normale auto ongeveer bij 80 km/h ligt. Meneer Astra durfde niet harder dan 60 en ik hield genoeg afstand maar liep duidelijk op hem in. Bij het opdraaien van de A28 verslikte meneer Astra zich in wat ander verkeer en ik kon er volgas in 3 langs. Bleek meneer Astra op de showtoer te zijn met alleen mistpitjes aan. Duurde toch wel ff voordat hij hard langs kwam jagen. Ff braaf gezwaaid. Bijrijder vond het kennelijk wel grappig, bestuurder vond het minder leuk.... ;)

Boeijke

Was inderdaad weer heel gezellig daar in Arnhem. Hier een paar van mijn foto's

Willem

Peertje

Sleuteldag Arnhem 2005 was wat mij betreft een succes. Met behulp van 2 hele aardige broers heb ik (hebben zij) veel kunnen doen aan de roffel. Dashboardlampjes vervangen, achteruitrijlichtschakelaar vervangen, bovenste motorsteun vervangen voor een powerflex (nog bedankt MH voor de snelle service), een irritant piepje bij de voorbumper opgelost. Kortom, ik ben weer een blij mens.

Hier zijn mijn foto's
Er zitten 2 filmpjes bij die het irritante piepje bij de voorbumper voor en na de reparatie laten zien/horen.

Zo... volgende maand weer? ;D

Complimenten aan de organisatie en Henk Scholten!
Hé? Geen banner meer?

Roy V70R

Ik sluit mij volledig aan bij de jongens hierboven.
Super gezellige dag en zeer goed georganiseerd door Scholten Arnhem, mijn complimenten.
Op een leuke manier weer diverse mensen kunnen helpen.
Foto`s kun je zien via Zippo.

Groeten Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

M a r c

Citaat van: SnakeByte op 09-04-2005 19:20:52
Sleuteldag Arnhem 2005 was wat mij betreft een succes. Met behulp van 2 hele aardige broers heb ik (hebben zij) veel kunnen doen aan de roffel. Dashboardlampjes vervangen, achteruitrijlichtschakelaar vervangen, bovenste motorsteun vervangen voor een powerflex (nog bedankt MH voor de snelle service), een irritant piepje bij de voorbumper opgelost. Kortom, ik ben weer een blij mens.

Tim, volgende keer kun je het slangetje aan de achterkant gewoon lostrekken van de klokkenwinkel. Zit maar met een kniestukje vastgeklikt.  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mehn

Citaat van: SnakeByte op 09-04-2005 19:20:52
Er zitten 2 filmpjes bij die het irritante piepje bij de voorbumper voor en na de reparatie laten zien/horen.

En die doen het niet  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rijns_t5r

8)nou was weer geweldig vandaag hoor ;D07.30 van huis gegaan om met c70t5(willem)met zijn c70t5 naar nordicar te gaan,plannen,ja een nieuw voorwiellager monteren,aangekomen bij nordicar werden we vriendelijk onthaald door de heren monteurs,echt gasrvrij daar in het noorden hoor ;Dmet een lekker bakkie koffie en een heerlijk plakje cake,konden gelijk de brug op,was hier lekker rustig 11 inschrijvingen tegen 42 in arnhem ;D ;Dja daan ik heb er een foto sessie van geschoten(wiellager demontage)stuur het wel naar je op ;)
nordicar is niet 1 van de modernste garage bedrijf maar wel 1 van de vriendelijkste en gezelligste,is daar net een museum echt mooi,ech wel!!
ik wil de monteurs dan ook vriendelijk bedanken en hopenlijk tot een volgende keer ;) ;D
maar natuurlijk ook de 850 club,voor het organiseren van deze wel zeer prettige sleuteldag ;) ;D

ik heb nog wat foto s kunnen maken onder het sleutelen,dit zijn zehttp://www.PictureTrail.com/gid7078519
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Jort

Hey allemaal,

Ik vond het allemaal super gezellig. Daarnaast erg leerzaam.
Ik ben er waarschijnlijk uit wat dat getril nu is, dankzij Maarten, dus zodra het verholpen is zal ik er een artikeltje aan wijden.

Zippo, nogmaals bedankt.

Leuke foto's allemaal, ik sta er eindelijk eens op, in plaats van zelf foto's maken.

Leuk.....

Tot de volgende keer.

Jort.

Rijns_t5r

Citaat van: Ludo op 06-04-2005 19:02:00
Citaat van: Rijns_t5r op 06-04-2005 18:52:27
...mag ik erzelf ook op ;D ;D

tuurlijk, als daarmee de camera maar niet beschadigd word...  ;D
8)je ziet het ludo,degene die de foto s maakt komt er zelf nooit op >:( ??? ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS