Marco XC70 3.2 AWD Summum

Gestart door MarcoV, 11-01-2016 10:09:11

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Is rubber verf en bijkomend voordeel is dat mocht het niet bevallen of bij verkoop dan trek je het er gewoon weer af.

Voor de "blijf vooral origineel" believers   ;D

Blijft wel apart dat als iemand een laserblue voorziet van R velgen dit wel als mooi wordt gezien, is geen originele satelite, een XC bumper op een zeer zeldzame R AWD ook ( wat ik trouwens ook prachtig vind!).

Gelukkig doen we allemaal met onze auto wat we zelf leuk vinden, niet om iedereen hier tevreden te houden, is zowieso erg lastig  ;D

MarcoV

Johann

MarcoV

Bouke

Ik ben het idd met je eens dat het een wel als verbetering word gezien en het andere weer helemaal niet. Ik denk dat zolang het esthetisch verantwoord is dat het gezien word als een verbetering. Ga je daar overheen dan word het ineens niet mooi gevonden. Maar waar leg je de grens, dat is voor iedereen anders.

maruska

simpel, LBP is gewoon een heilige kleur ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ

Dus als het een DOP geweest was had het wel mooi geweest?  8)

Ik vind het resultaat erg netjes, strak, egaal en krasvrij. Op een simpele manier is de originele inleg op te frissen. De kleur lijkt inderdaad erg op LBP, persoonlijk vind ik het iets te fel voor een interieurkleur, maar das persoonlijk.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's van het gedeelte rondom de radio en het totaalplaatje als alles ingebouwd is. Misschien is dit ook wel wat voor de C70, het hout is niet zo mooi meer.

:)

peteRRR

LBP is eigenlijk een detail kleur,een accent-kleur een smaakmaker,...Volvo was zo slim
deze over de hele auto aan te brengen. ;D

Gewoon doen en proberen,tijdje mee rijden en het kan net zo goed weer veranderd worden.
Tis een geweldige kleur!

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

dielie850

Toen ik 18 was vond ik dit ram vet ;D
Nu 10 jaar later vind ik het doodzonde :-\
Ik persoonlijk ben voor dat hele donkere naar het zwarte toe houtmotief :D

StefanCJ

Citaat van: dielie850 op 28-01-2016 19:48:05

Black walnut? Persoonlijk vind ik dat de enige mooie houtkleur.

MarcoV

Citaat van: Bouke op 28-01-2016 19:09:10
Ik ben het idd met je eens dat het een wel als verbetering word gezien en het andere weer helemaal niet. Ik denk dat zolang het esthetisch verantwoord is dat het gezien word als een verbetering. Ga je daar overheen dan word het ineens niet mooi gevonden. Maar waar leg je de grens, dat is voor iedereen anders.

Eens!

En buitenkleur blijft zo als ie is dus blijft ook een zeldzame LBP  ;D

MarcoV

dielie850

Citaat van: StefanCJ op 28-01-2016 19:52:19
Citaat van: dielie850 op 28-01-2016 19:48:05

Black walnut? Persoonlijk vind ik dat de enige mooie houtkleur.
Ja die ;)
Vind ik voor een x70 ook de mooiste kleur al helemaal met een LBP exterieur ;D
Maar het is gelukkig niet zo zeldzaam als de blauwe klepdekselkappen dus makkelijk te vervangen  :evil:
Ben uiteraard wel benieuwd naar het eindresultaat ;)

Jurijn R

MarkoC70T5

Ik vindt het mooi :-P   en lekker doen wat je zelf wilt.  Zijn ook mensen die houden van blauwe kappen over de motor  :evil:
*rent hard weg*
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MarcoV

Citaat van: MarkoC70T5 op 28-01-2016 22:48:02
Ik vindt het mooi :-P   en lekker doen wat je zelf wilt.  Zijn ook mensen die houden van blauwe kappen over de motor  :evil:
*rent hard weg*

;D

Sbv

ieder zijn smaak zo. Niet mijn ding dat blauwe in het interieur