door mijn vrouw overtuigd

Gestart door PBT5, 19-03-2005 11:44:12

Vorige topic - Volgende topic

PBT5

O.k. dan, ik ga me ook aanmelden en voorstellen want het blijkt goed te werken dit fantastische volvo forum. ;D

Ben een man, heb een gedeelde passie met mijn vrouw voor de volvo's.
Zelf rijd ik voornamelijk in een 850 T5 (estate) maar geniet regelmatig van de V70R AWD van "marleen"  :-X
We hebben 4 kinderen die besmet zijn met hetzelfde virus maar dat zit in de familie. Opa en Oma hebben ook allebei hun eigen volvo's (S80 T6 en een 440)
Mijn volvo droom is een XC 90 T6 en een perfecte C70 cabrio voor in de zomerdagen maar dat zit er financieel niet in.  :'(
4 kinderen neigt naar een VW bus maar dat weiger ik vooralsnog ookal heet het tegenwoordig T5 ;D
Met het bankje achterin gaat het nog net, maar spullen meenemen is een probleem aan het worden.
Genoeg gereutel, terug naar de roffel !
PBT5
Waar een weg is rijdt mijn volvo
www.btc-volvo.nl

Peertje

Welkom op het forum.
Waar zijn de foto's?

Waarom wil je trouwens m'n rijbewijs zien?
Hé? Geen banner meer?

toycar

;D
Hallo en welkom. Jouw wagenpark willen we natuurlijk op foto zien.

PBT5

Op de een of andere manier is die vraag over het rijbewijs mij al regelmatig gesteld en ik vermoed dat het direkt met de auto te maken heeft. Ik kom weleens mensen tegen die de auto niet willen bekijken maar direkt naar het rijbewijs vragen. Rare jongens op de weg !
Foto gaat geplaatst worden.
www.btc-volvo.nl

The Saint

Welkom op het forum PBT5. Ik kan je droom goed begrijpen, maar je leeft nu ook bepaald niet in een n8merrie!

Groeten The Saint.
No shirt no shoes, no pinball

Turbobiker

Welkom op het forum PBT5. Jullie hebben inderdaad leuk speelgoed voor de deur staan. (Meldt Marleen zich ook nog ;) ) En het zal helemaal een mooi wagenpark worden als de kinderen aan eigen auto's toe zijn ;D

En die XC90 is dan toch meer voor de kids ??? In mijn ogen haalt 'ie het niet bij een 850. Het is bijna een gewoon vervoersmiddel :( Zelfs met T6 motor)
De Tussenpaus

PBT5

marleen is reeds lid !
Die heeft me dus overtuigd omdat er leuke en zinvolle reacties komen op vragen.
www.btc-volvo.nl

Turbobiker

Citeermarleen is reeds lid !

Bedoel meer praatje, plaatje (wordt hier zééér gewaardeerd ;) ) van haar wagen
De Tussenpaus

Hen3

Citaat van: PBT5 op 19-03-2005 11:44:12
4 kinderen neigt naar een VW bus maar dat weiger ik vooralsnog ookal heet het tegenwoordig T5 ;D
\

Dan moet je een TDI kopen.... heb je een Volvo met een VW bus motor er in!